fortalt det til barna

Piper Chapman

Gift med forumet
Vi hadde egt tenkt på vente litt mer men vi fortalte det idag. Da han store trengte noe positift og forklare litt om hvorfor mamma har vært på sykehuset så mye.
Han på 5 ble kjempe glad, tok på magen min og sa : er det bebi inni magen din mamma?og smilte så fint :)
utover kvelden har han sagt mye rart å, hehe. Vi er 11 uker nå så da er det vel safe å si håper jeg.
lillebror også fikk vite men veit ikke hvor mye han skjønner men tror det er mye :D

Så kjekt!! :D

Så gøy!:) Gleder meg til vi kan si det til vesla her i huset!:)

Noen som har fått uventede reaksjoner fra barna? Evt ikke så positive....? Er fryktelig spent på hva barna her vil si når den tid kommer :-)

Vi fortalte det til jenta vår på 5 den dagen jeg var 8+0. Hadde da sett hjertet slå. Var greit å fortelle henne det pga at jeg er i så dårlig form. Hun ble såååå glad ❤️ Endelig blir hun storesøster ❤️

Vurderer fram og tilbake når vi skal fortelle det til mine bonusbarn her...:) Har jo hatt dager da jeg har vært veldig dårlig når de har vært her, men usikker på hvor mye de har fått med seg av det (sikkert naivt tenkt, hehe)... Er 11+0 i dag:)

Back
Topp