Fortalt den glade nyheten?

Nei, men jeg gleder meg veldig til vi skal det. Blir ikke før mange uker enda. Regner med vi holder oss til vi nærmer oss 12 uker ihvertfall.. Men alt kommer ann på formen. 

Ikke sagt noe, og håper jeg kan vente så lenge som mulig... 
Gruer meg veldig egentlig... Men men, like greit og vente i det lengste :)

Mamma,pappa, svigerfar, å de som bor laaaaaaaaaaaaangt unna oss vet det. men ikke søsknene mine ol. Ikke alle vennene våres heller, der venter vi til vi har passert 12 uker. Men har veeeeldig lyst til å rope ut :P

Kun 2 gode venninner som vet om det, uten om gubben da :)
Kommer til å vente lengst mulig mot uke 12 da jeg har hatt en del sa-er tidligere..

Har ikke sagt det til noen andre enn mannen ;)) Vil holde det for oss selv så lenge det ikke synes!!

Jeg begynner å ha sagt det til en hel del nå...! Er i ganske daff form og gidder ikke lage unnskyldninger ;) Dessuten er det jo hyggelig å fortelle.

Dette er første gang jeg er gravid etter 2 års prøving.. så vi har aldri mistet.. kan hende jeg hadde gjort ting andreledes da.. men nå syntes jeg det er helt greit å fortelle.. :)

Hos oss vet våre foreldre og mine nærmeste venninner -aldri om jeg hadde klart å la være...! Må si til noen bare :)

Har fortalt det til de aller nærmeste, familie og nære venner :-)
Men skal nok vente en stund til før vi forteller det til andre!

Sa det til sjefen min, min søster, svigerinna og to venninner omtrent med en gang. En ukes tid etter fikk våre foreldre vite det. Begynner så smått å fortelle det til flere og flere på jobben no, siden bekkenet er så lite samarbeidsvillig. Bedre å fortelle hvorfor enn at de skal irritere seg over at jeg er lat eller spekulere i mine syke mld..

Er noen som vet det, venniner og søsteren min:) Men vil ikke at "alle" skal vite før etter 12 uker...

Mannen og mine to bestevenninner vet det, ellers får resten av venner og familie vente til ca 12 uker. :)

Ingen får vite noe før julaften :)

Har kun sagt det til 2 venninner som vet vi har prøvd leeenge, og de har fått sagt det til mennene sine men ikke lenger. familiene våre får ikke vite det før tidligst uke 9 siden mannen ikke kommer hjem igjen før da. så lenge det ikke synes da :)

Min mor og forlover vet det, siden jeg har mistet en del gange så er det godt og ha noen som kan trøste om det skal gå galt.
Også trenger jeg en som kan hjelpe meg og skule at jeg ikke drikker under utdrikkningslag og bryllup :) resten får ikke vite før uke 12..

Back
Topp