fort!

momy

Elsker forumet
er det flere enn meg som syns at tiden flyr? [:)] mange av oss møttes her inne i uke 4 og rundt der og nå er det plutselig rundt uke 14!! [:D] tenk 10 uker allerede! [:D]  noen dager snegler seg forbi,men plutselig så er det gått ei uke til! [:)] syns det er deilig at det går unna! [:)] tenk... bare rundt 6 uker igjen så er vi halvveis!!! [:D]  hihi

Ja jeg syns det går kjempefort! Ihvertfall nå etter at jeg begynte å jobbe. I morra skal jeg på første "ordentlige" svangerskapskontroll!

synes det går aaaaalt for fort jeg......
liker å gå gravid så lenge jeg er frisk og ikke har di store plagene, derfor ønsker jeg at tiden går saktere hehe [:D]

åsså tenker jeg at tross alt så blir jeg eldre for hver dag som går og DET liker jeg ikke. [:D][:D][:D]

Ja, det har jeg også tenkt på.
Det er helt utrolig hvor fort tiden har gått...

Plutselig er den ene etter den andre på føden...
Herlighet som jeg gleder meg!!! [:D]

ORIGINAL: picasso

ja synes det har gått vell fort jeg....kremt[:D]

[:D]hehe ikke rart det når plutselig en hel mnd av svangerskapet "forsvant" hehe[:D]

tjaa...syns d har gått litt tregt jeg..?
Men d er sikkert fordi jeg har "venta" på magen skal komme litt mer,og nå "venter" jeg på å kjenne noe liv..[8D] hehe

Syns det har gått litt fort nå ja. snart to uker siden jeg var på UL!!
meeen magen lar vente på seg..[8D]

iden går fort ja, overraskende nok! For de første tre-fire ukene gikk treeeeegt.. Tenk, snart er det tid for ultralyd! Wohoo!! [:D] magen vokser ikke noesærlig her heller da.. Enda jeg ikke er førstegangsfødende. [8|]

Ja, synes igrunnen tiden har gått fort.
Litt sånn i rykkk og napp, og nå er vi komt over 12ukern!
Hurra!           UL neste!!!!!!!!                                                    

Back
Topp