fort mett

jas

Forumet er livet
Er det flere som blir fortere stappet nå??
Jeg orker ikke halvparten av det jeg spiste før jeg ble gravid...Og magen min har ikke akkurat blitt noe større, så det kan jo ikke være den som tar all plassen imagen heller da...hmm[8|]

Før spiste jeg alltid to brødskiver, og nå bli jeg mett av 1 1/2 brødskive....

Og middager orker jeg nesten ikke i det hele tatt....

Ja kjenner meg nok igjen i situasjonen ja... Når man er gravid så blir forbrenningen dobblet så treig, derfor får man mett følelsen ganske kjapp... For min del kunne jeg gå stappmett i flere timer selvom jeg spiste lite, men plutselig på 10 min. kunne jeg føle meg skrubbsulten, men nå som jeg blir 29uker imorgen har mat lysten økt igjen.. [8|][;)].. Det går nok over tror jeg...

kjenne t d dær.
må nu spise mindre måltida men oftare
e sulten heile tia men føle liksom at d ikkje e plass t nåkka

Jeg har fått tilbake matlysten nå, sånn helt plutselig. Men fram til uke 10 var jeg stappa hele tiden...hehe. Orka bare halvparten av det jeg spiste før.

Jh, Har faktisk også tenkt på det, HeHe..... [:D]

jeg blir liksom aaaldri mett jeg....[&:]

Har det også sånn! rskrubbsulten - også spiser jeg en halv kylingfilet og får ikke ned mer... 40 min senere begynner jeg å spise på den igjen [;)]

heia[:D] sånn er jeg også.. spiser mere mat nå en før..... tar bare to timer så er jeg sulten igjen[:D]

signerer den, spiser middag og orker nesten ingenting, så tar det en stund så blir det middag nr to... sambo synes det e kjempefestlig[:D]

Det er lite mat som skal til for at jeg skal bli mett. Klarer nesten ingenting middag, men blir desto fortere sulten.
Savner å kunne klare å få ned en hel porsjon med middag.. ...

Samme med meg. Blir fort mett. Men spiser veldig ofte. Blir veldig fort sulten igjen

Jeg blir fort mett, og orker ikke så mye som før, men jeg blir så fort sulten igjen jeg da.. En time etter at jeg har spist litt middag, så er jeg skrubbsulten igjen[&:]

Jeg spiser også mindre porsjoner enn før, men blir fortere sulten igjen og spiser mye frukt og yoghurt mellom måltidene. Har tatt av litt så er ikke i tvil om at jeg har fått et sunnere kosthold.

Er nesten konstant sulten jeg, emn så fort litt mat kommer innabords føles det helt fullt ut der inne. Gleder meg virkelig til å spise en normal porsjon mat sammen med andre igjen!!!

Back
Topp