Fort mett??

Helenpia

Forumet er livet
Blir dere fortere mett nå en før?
Jeg klarer bare å spise halvparten så mye som før, før jeg kjenner at jeg blir mett.
Smurte 2 små skiver til frokost og var mett etter å ha spist nesten 1 av dem.
Husker det var slik i forrige svangerskap også, men da starta det ikke før jeg var 5-6 mnd på vei.

ååå så deilig! Her er jeg i andre enden, blir jo aldri mett. Så går og er konstant sulten...
Så jeg yns du skal nyte det! Hvertfall så lenge du får i deg det du skal...

Har  det akkurat som deg! Orker jo såvidt to måltider om dagen, er mett kjempe lenge etter jeg har spist også.

Sist gang gikk jeg ned noen kilo i svangerskapet.
Skal ikke klage på det siden jeg er overvektig fra før av.
Og lillegutt var 4155 gram og 53 cm så han hadde ikke lidd noen nød :P

Jeg spiser noe HELE tiden, kjenner jeg blir lei av meg selv.
Allerede lagt på meg 2 kg.. må legge til at samboer jobber mye overtid om kveldene, så kommer meg ikke på trening, eller ut i hele tatt..

Jeg har det akkurat på samme måte! Spiser sikkert halvparten av hva jeg pleide... skal ikke klage på det igrunnen :)

jeg blir også fort mett, 1 brødskive er nok liksom! Blir stappmett og på grensen til kvalm. Spiste to knekkebrød til lunch og drakk 3 dl vann, da jeg hadde drukket det siste ble jeg akutt kvalm og kasta opp! 

Nope!! Har ingen problemer med det :))

Tja.... Blir fort mett, men er ikke mett heller liksom. Bare fyllt opp på en måte. Er konstant sulten, men orker ikke mye mat om gangen...

Ja, jeg blir skikkelig fort mett og hvis jeg prøver å trøkke i meg noe etter grensa er nådd så kaster jeg opp;p kjempe irriterende når vi har bestilt pizza eller noe....

Klatremus Lillemann skrev:
Tja.... Blir fort mett, men er ikke mett heller liksom. Bare fyllt opp på en måte. Er konstant sulten, men orker ikke mye mat om gangen...

Slik har jeg og det, og til gjengjeld sulten nesten umiddelbart etter måltidet.

Back
Topp