(..samme som i dagboka mi på "prøvd lenge"....)
Hei jenter[;)]
Da var UL overstått, og det gikk ikke helt som planlagt......
For å gjennomføre et Inseminasjons-forsøk, bør det være 1-3 modne egg.
Er det flere egg, så avbryter de forsøket, og sender deg hjem med beskjed om å være helt avholden meg sex...
Hos meg var det 9 egg.......
Kroppen min har altså respondert mere enn forventet på de hormonene jeg har gått på.
Men, vi ble da tilbudt å gjennomføre et ordinært prøverørs-forsøk i stedet, og måtte bestemme oss der og da....
Så nå er det sånn jenter, at til mandag skal jeg inn å hente ut egg, og til onsdag skal jeg sette inn igjen, så dette har gått så fort at jeg nesten ikke henger med i svingene.....[;)]
Bare litt over en uke siden forsamtale i Porsgrunn......
Egguttak i morra...... hmmm, det er faktisk helt rart å tenke på at jeg kan være gravid om ca 2 uker......[;)]
Kryss fingrene for meg jenter, det trenger jeg virkelig nå........[:)]
Hei jenter[;)]
Da var UL overstått, og det gikk ikke helt som planlagt......
For å gjennomføre et Inseminasjons-forsøk, bør det være 1-3 modne egg.
Er det flere egg, så avbryter de forsøket, og sender deg hjem med beskjed om å være helt avholden meg sex...
Hos meg var det 9 egg.......
Kroppen min har altså respondert mere enn forventet på de hormonene jeg har gått på.
Men, vi ble da tilbudt å gjennomføre et ordinært prøverørs-forsøk i stedet, og måtte bestemme oss der og da....
Så nå er det sånn jenter, at til mandag skal jeg inn å hente ut egg, og til onsdag skal jeg sette inn igjen, så dette har gått så fort at jeg nesten ikke henger med i svingene.....[;)]
Bare litt over en uke siden forsamtale i Porsgrunn......
Egguttak i morra...... hmmm, det er faktisk helt rart å tenke på at jeg kan være gravid om ca 2 uker......[;)]
Kryss fingrene for meg jenter, det trenger jeg virkelig nå........[:)]