fort gravid med nr 2

Håpefull ♡

Gleder meg til fortsettelsen!
Augustmødrene 2014
Hei på dere!
Jeg er heldig som har testet positiv for 3 dager siden. ❤❤
Hvis alt går bra så blir det vårt 2. barn

Det tok 2 år før vi fikk det til med nr 1. (Grunnet lav eggreserver)
Men nå klaffet det på FØRSTE forsøk!!! Jeg er sjokkert! Veldig glad så klart men det har ikke gått opp for meg ennå.

Flere som har opplevd noe liknende?

Førstemann brukte jeg og eksen to år på. Måtte til slutt bruke pergotime for å få eggløsning. Denne gangen fikk jeg og min nye samboer oss en stor overraskelse! Kun en måned uten piller (sluttet pga. Sykdom og skulle begynne igjen, men så testet jeg positivt)

ikke noe som er bedre enn å slippe å vente så lenge ❤

Last edited:
Førstemann brukte jeg og eksen to år på. Måtte til slutt bruke pergotime for å få eggløsning. Denne gangen fikk jeg og min nye samboer oss en stor overraskelse! Kun en måned uten piller (sluttet pga. Sykdom og skulle begynne igjen, men så testet jeg positivt)

Så hyggelig!!!! Gratulerer!
Er det ikke fantastisk?!
Jeg som trodde det skulle ta minst ett år hehe

Har ikke opplevd det med lave eggreserver, men har blitt gravid på første "forsøk" begge gangene og det er på under 2 år at jeg er gravid med nr 2

Gratulerer! :)

Her gikk det andre veien. Satt på første med de to eldste og baby nr 3 måtte vi jobbe for ;)

Gratulerer, så flott det gikk mye fortere denne gangen:)

Gratulerer

Gratulerer! Så utrolig kjekt at det gikk så raskt nå med nr. 2 ! :)

Gratulerer!! Har ikke opplevd det med lave eggreserver, men at det var mer strev å få til førstemann også satt andremann før jeg rakk å tenke over det!

Ikke sant.. man er jo eldre så det er forventet lengre ventetid.
Men så bra at dere fikk til 3 da!!! Vi ha 3 vi og
Ja :) Men er ikke såå mye eldre da :p Var 22 da jeg fikk min første og er 26 når tredje blir født :) Uansett var det godt at det endelig gikk :D

Gratulerer så mye, så herlig at det gikk så fort;)

Back
Topp