Fort gravid etter SA/kjemisk?

Somuch

Elsker forumet
Da var jeg tilbake her inne etter at jeg begynte å blø natt til 5+1.
Jeg er helt knust, for jeg har venter så lenge på å se disse herlige strekene...
Men nå er det altså over, å jeg må manne meg opp til nye runder.

Er det noen som har mistet og så blitt fort gravide igjen? Jeg trenger noen koselige historier akkurat nå.
 
Da var jeg tilbake her inne etter at jeg begynte å blø natt til 5+1.
Jeg er helt knust, for jeg har venter så lenge på å se disse herlige strekene...
Men nå er det altså over, å jeg må manne meg opp til nye runder.

Er det noen som har mistet og så blitt fort gravide igjen? Jeg trenger noen koselige historier akkurat nå.
Ble gravid i januar 2006 og mistet i kjemisk februar 2006. Ble gravid igjen på første mens, og fikk en gutt i desember 2006 som nå er nesten 16 år :)

Så vet at det er mulig:Heartbigred
 
Så trist å høre :Heartred Jeg mistet i juli, hadde Cytotec kur 7.juli. Var da rundt 9 uker på vei. Fikk mensen tilbake i slutten av august, og ble gravid igjen nå i september:) Håper det går fort for deg også:Heartred
 
Veldig trist å høre, håper neste spire blir termin spire ❤️
Sist mistet jeg i slutten av januar, ble så gravid påfølgende syklus og testet positivt i slutten av februar. Er i dag 35+0❤️
 
Hadde en sa i uke 8-9 i 2009, en mens etter det og gravid på neste syklus. Han fyller snart 12.
Kjemisk i mars i år, gravid første syklus etterpå. Det endre ikke bra det heller, komplisert sa/ma. Etter en del mnd pause med mye styr, så ble jeg gravid nå på pp2. Meeeen kjemisk igjen :banghead: Vi prøver igjen med en gang, så vi får se!
 
Kjemisk i september 2019, gravid med kjemisk som mens! Gjenstår å se hva som skjer nå etter MA og cytotec i august! 7dpo første syklus etterpå
 
MA i juli 2019, kjemisk tidlig oktober 2019, gravid igjen sent november 2019, som resulterte i en flott jente som ble to år forrige mnd :)
 
Tusen takk for alle fine historier her! Det gir meg et håp om at det kan gå fort. Så får jeg håpe neste spire bestemmer seg for å bli værende! Jeg har 2 barn fra før, de satt på pp4 og pp1, aldri hatt SA eller kjemisk (som jeg har lagt merke til ihvertfall), så jeg har jo vært ekstremt heldig. Så dette var nytt for meg, og jeg tenker på alle som går igjennom dette flere ganger på rad, som sliter og som sørger som det jeg har gjort nå.
Håper alle får sin etterlengtede spire tilslutt :Heartpink
 
Mistet i kjemisk i mai 20, ble gravid juni og den holdt hele veien. Mistet i kjemisk i juni i år, er nå gravid siden juli :Heartred Det sies jo man er mer fruktbar da. Krysser fingrene for deg:Heartred
 
Back
Topp