fort gjort men allikevel perfekt!

TinaBonnie

Andre møte med forumet
Hei! Er 22 år og skal bli mamma for første gang. Nå er jeg 10 uker på vei:) forholdet til min kjære er veldig bra og han passer godt på meg i disse kvalme/oppkast tider!

Det gikk veldig fort med oss. Vi møttes første gang 8.8.13 egentlig som en slags spleising av felles venner. Vi hadde da begge gått igjennom ferske brudd, og fant fort tonen. Vi snakka sammen hver dag, og plutselig endte vi opp med å bo sammen siste oppsigelsestiden på leiligheten min for å spare penger, og for å se om det kunne bli oss. Kunne ikke gått bedre. Vi er skapt for hverandre, med mye like verdier i livet, og begge har forskjellig bagasje med seg fra oppveksten som vi deler erfaringer med og trøster hverandre. Det endte opp med at vi kjøpte hus og fikk flytta inn dær 15. November. Jeg som ikke har brukt prevensjon på 3 år trodde jeg ikke kunne få barn uten hjelp. Men med riktig mann så klaffer mye! Antagelig har dette vært underbevisstheten min som har holdt igjenn for graviditet. Helt til nå. Jeg drikker sjeldent, og hver gang jeg skal drikke tester jeg først sånn i tilfellet. Så på nyttårsaften fikk vi oss litt av et sjokk da det viste to klare streker på pinnen! Jeg ble gla og overveldet over at det ikke feiler meg noe, men samtidig så var det veldig tidlig! Men men. Vi har kommet enda nærmere hverandre med dette også, og jeg ser hvor omsorgsfull og snill han er! Har mye oppkast og dårlige dager. Men han er min ridder som løper å skyller bøtter å henter ditt å datt! Så håper dette blir noe som gjør oss sterkere videre, og at vi holder sammen for altid♥ selv om vi har hatt det litt travelt! :)
 
Hei hei! 10 uker på vei i dag, og vi nærmer oss den magiske grensa. Nå er jeg sykmeldt frem til 16. Februar, og da har vi passert uke 12, så håper på å få bli bedre utover. Kvalmen og uvellheten begynner å få et mønster, og det er litt bedre for oss å planlegge dagen vertfall:) jeg blir utrolig sliten av små ting. I går var jeg ute med mormor og tante, og helt utslitt etter 3 timer på cafe og litt shopping. Kan ikke fatte hvordan jeg skulle hvert 12 timer borte hver dag i henhold til jobb:p i dag var pappa og lillebror på besøk. Jeg lagde hjemmelaget pizza, og der var energien min brukt opp for i dag! :( har litt tvillingtanker, så gleder meg til å få litt mer bekreftelse på svangerskapet hos jordmor i uke 12 med hjertelyd og kontroll:) samboern skal også være med! :) neste uke skal jeg hjem til mamma en tur. Sitte barnevakt for lillebror på 2 år:) blir en utfordring å sove sammenmed en med tissbleie og tåfis i trynet en hel natt:')
 
Hei igjenn. Fredag og formen er relativt ok. Kaster opp. Har også begynt å få smerter i hofter og rygg, samt bekkenet. Sover veldig dårlig om natten. Våkner flere ganger bare for å snu meg eller noe. Også jeg som sov som en stein før! Gleder meg til å komme hjem til mamma for noen dager igjenn. Det er noe med det å ha mamma rundt seg i sånne tider. Også er det alltid små ting å gjøre på gården der som ikke krever så mye av meg:) lillebror har fått med seg at det er baby i magen. Han er så søt:')
 
Høres ikkje ut som du har fått en så fin start på svangerskapet ditt :/

Håper du å snart kan sitte deg ned å glede deg litt.. Selv har eg hatt 1 uke pause fra morgen kvalme, oppkast, mangel på energi og hodepine. Men vips, så var alt tilbake igjen i går.

Gleder meg til å få høre mer :)
 
[quoabyziz, post: 17020711, member: 38162"]Høres ikkje ut som du har fått en så fin start på svangerskapet ditt :/

Håper du å snart kan sitte deg ned å glede deg litt.. Selv har eg hatt 1 uke pause fra morgen kvalme, oppkast, mangel på energi og hodepine. Men vips, så var alt tilbake igjen i går.

Gleder meg til å få høre mer :)[/quote]
Nei desverre så har det ikke vert mye positivt enda. Men snart er det jordmor og da blir det ultralyd noen uker etter, og da blir vell alt litt bedre. Fikk vite i går at det er mange tvillinger i familien, men også født trillinger!! :/ blir litt stressa av slike tanker! :p var veldig dårlig i går/ natt. Mye oppkast og kvalme og lite mat desverre.
 
Haha! Kjenner emg sånn igjen!! :D Møtte riktignok min kjære for to og et halvt år siden, men vi ga oss ikke hen til hverandre før i august/september og derfra gikk det grådig fort! xD Gratulerer med svangerskapet og håper kvalmen blir bedre snart! <3
 
[quoabyziz, post: 17020711, member: 38162"]Høres ikkje ut som du har fått en så fin start på svangerskapet ditt :/

Håper du å snart kan sitte deg ned å glede deg litt.. Selv har eg hatt 1 uke pause fra morgen kvalme, oppkast, mangel på energi og hodepine. Men vips, så var alt tilbake igjen i går.

Gleder meg til å få høre mer :)
Nei desverre så har det ikke vert mye positivt enda. Men snart er det jordmor og da blir det ultralyd noen uker etter, og da blir vell alt litt bedre. Fikk vite i går at det er mange tvillinger i familien, men også født trillinger!! :/ blir litt stressa av slike tanker! :p var veldig dårlig i går/ natt. Mye oppkast og kvalme og lite mat desverre.[/quote]

Hadde blitt stresset av det eg å. Min bror skulle ha vært tvilling, så har muligheter eg å, men prøver å ikkje tenkte på det. Det viktigste e at det e friskt :)
 
Back
Topp