Forsvinner symptomene?

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt.
Eneste jeg merker er ømme puppene, veldig trøtt og plutselig blir jeg litt kvalm. Ellers merker jeg ingenting. Hadde en periode der det stakk i magen, men det er vekke.

Er dette helt normalt? Flere som mister symptomer?

Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt.
Eneste jeg merker er ømme puppene, veldig trøtt og plutselig blir jeg litt kvalm. Ellers merker jeg ingenting. Hadde en periode der det stakk i magen, men det er vekke.

Er dette helt normalt? Flere som mister symptomer?

Jeg vet ikke hva som må til for at man skal føle seg gravid, men jeg har de samme symptomene som deg. Og det er jo symptomer på graviditet, så jeg regner med at det er helt normalt :) Og det med drikking i magen, hadde jeg også, men det er borte nå. Kjenner det en sjelden gang i blant. Det er jo bare tegn på at livmoren strekker seg, og er helt normalt. Jeg leste at den type smerte ville gi seg og så ville du kjenne den igjen senere når livmoren fortsatte å strekke seg. Så tror ikke du trenger å kjenne deg engstelig for noe ;)

Jeg syns det kommer tråder om dette daglig, så jeg vil tro bare ut fra det at det er helt normalt :)

Ja, "alt" er ganske normalt :-) Etterhvert som hormonnivået stabiliseres forsvinner ofte mange av symptomene :-)

Back
Topp