forsvinner halsbrann når babyen er kommet ut ???

peggy

Gift med forumet
heia noen som vet om halsbrann pleier å forsvinne etter at babyen har kommet ut ??

Ja heldigvis!!!! På meg forsvant det i løpet av de første timene etter.... Var skikkelig plaga med det hele tiden

kor bar at det førsvinn fort[:)]..e så plaga me det...[:@]

Noen som har gode tips når det gjelder halsbrann? Tror jeg har prøvd alt!!!! Skikkeli pyton[:'(]

GAVISCON GAVISCON GAVISCON!!!! Fås på apoteket, uten respept og uten fare for barnet!

ORIGINAL: lisemor81

GAVISCON GAVISCON GAVISCON!!!! Fås på apoteket, uten respept og uten fare for barnet!

Kan få den på resept og da blir det billigere. En veninne av meg brukte det så mye og fant det ut på slutten.

Sies at hvis du har mye halsbrann kommer det ut en baby med masse hår [;)]

Lykke til[;)]

Heldigvis. I natt har jeg nesten ikke sovet noe pga halsbrann.

ORIGINAL: lisemor81

Er det ikke noe annet da?
Syns gaviscon er helt pyton jeg, og gruer meg til jeg må putte en tablett i munnen.. Faktisk nesten bedre å ha halsbrann, og da er det ille [&:]

ta å kjøp gaviscon flytende, smaker ikke noe godt men hold dere for nesa når dere svelger kjenner ingen smak da, genialt-
jeg prøvde også gaviscon tyggetabletter, men de smakte horribelt var faktisk verre m smaken fra tablettene enn selve halsbrannen og da smaker de jævli[&:]

høres bra ut at de bare er 8 uker igjenn m halsbrann !! [:)][:)]

Link tbl (reseptfritt på apotek), og faktisk de dropsa som heter Love Hearts!!! Dette fungerte på meg[:D]

Har alltid vært litt plaget av halsbrann, og hadde ubehag allerede før jeg testet positivt...
Jeg har prøvd følgende opp gjennom årene:

Mot akutte plager:
Link tyggetabletter
Novaluzid tyggetabletter og mikstur
Titralac tabletter (kan svelges, suges eller tygges)

Forebyggende:
Gaviscon mikstur
Zantac tabletter
Pepcid tabletter
Pepcidduo tyggetabletter

Jeg har landet på titralac og pepcid som den beste kombinasjonen.
Jeg brekker meg av alle typer tyggetabletter, så selv om novaluzid eller link kanskje har en raskere effekt er det titralac for alle pengene her hos meg.

Kan ikke alle som har erfaring med andre syrenøytraliserende produkter føye disse til lista så vi får en god overikt over hva som finnes?

Back
Topp