Forsvinnende symptomer

EndeligMinTur?

Flørter med forumet
er idag 6+5 og etter å ha vært kvalm, svimmel og ømme bryster så føler jeg meg liksom litt mindre gravid idag...
Var så kvalm og svimmel at jeg fikk to dager sykemelding så har bare slappet av i helgen, men våknet idag og følte meg ikke så kvalm som vanlig....
Dårlig tegn?
 
Helt normalt :)
 
Takk dere.
Ble sykt kvalm rett før jobb så den biten er ihvertfall tilbake...
TUL på onsdag så får bare ta meg sammen inntil da.
Har to BO fra før av så ganske megastresset
 
er idag 6+5 og etter å ha vært kvalm, svimmel og ømme bryster så føler jeg meg liksom litt mindre gravid idag...
Var så kvalm og svimmel at jeg fikk to dager sykemelding så har bare slappet av i helgen, men våknet idag og følte meg ikke så kvalm som vanlig....
Dårlig tegn?

Her tenker jeg det er sykemeldingen som faktisk virker :) Kvalme kan jo bli verre av stress. Du får den sikkert tilbake igjen når du drar på jobb :p
 
Jeg var veldig kvalm siste uke på jobb og første uke av ferien. Plutselig slapp det taket, sånn allerede i uke 8. Fra og med da har jeg kun opplevd små perioder med mild kvalme. Nå føler jeg meg veldig lite gravid bortsett fra at puppene er helt sprengt :p Tror ikke det er så uvanlig at symptomene kommer og går litt.
 
Kan melde at vært på jobb i 5t nå og føler meg utrolig svimmel og kvalm
Det er jo bra, eller dårlig for deg da. Men der ser man jo, hadde ikke hvile hjulpet mot kvalme, så hadde ikke legene hatt mulighet til å sykemelde for det. Hvis du blir for dårlig av å jobbe, så må du snakke med legen igjen. Tydelig at det tok en dag før "hviletiden" virket på kvalmen din. Håper du ikke har det altfor ille :Heartred
 
Det er jo bra, eller dårlig for deg da. Men der ser man jo, hadde ikke hvile hjulpet mot kvalme, så hadde ikke legene hatt mulighet til å sykemelde for det. Hvis du blir for dårlig av å jobbe, så må du snakke med legen igjen. Tydelig at det tok en dag før "hviletiden" virket på kvalmen din. Håper du ikke har det altfor ille :Heartred
TakkEr jo egentlig glad for alle symptomer hvis det betyr liv i magen men får høre hva legen sier om kanskje en gradert sykemelding til kroppen stabiliserer seg
 
Helt enig. Har ikke vært sånn super kvalm. Men innimellom og veldig vonde bryst.
I går kveld sluttet brystene å gjøre vondt nesten på sekundet når jeg l meg. Og begynner å tenke det verste med en gang
 
Hei! Slenger meg på denne tråden. Jeg er 5+5 i dag og var tidlig veldig uggen og småkvalm.
Men fra en dag til en annen forsvant kvalmen.. Jeg tar jo selvfølgelig det som et dårlig tegn men det er deilig å se det har skjedd med flere der det har gått bra likevel
 
Back
Topp