Forsvinnende symptomer?

Tweak

Forumet er livet
Huff, nå kjenner jeg at jeg er bekymret!
Jeg har ikke mange tingene som forteller meg at jeg er gravid; ikke er jeg kvalm, ikke er jeg fysen på noe. Jeg er trøtt etter en vanlig arbeidsdag men nå har jeg jo hatt fri siden torsdag og merker at jeg har mer overskudd på en måte. Og ellers så er det stikninger og murringer i livmoren.
Men siden fredag så har murringene vært borte!
Jeg er livredd for at det kan ha gått galt!
Jeg tenker at hvis jeg ikke kjenner noe mer til i morgen så ringer jeg legen og ber om hjelp! Men jeg er så redd for at de bare sier "se det an" og sånn for jeg er ikke god på å krangle meg til ting...
Jeg kjenner jo av og til noe, men det er ikke det samme som jeg har hatt til nå!
Huff, HATER å være så redd! Var sykemeldt store deler av forrige svangerskap og det startet med sånn frykt som bare ballet på seg...

Hvor langt er du på vei?

Det kan jo være kroppen begynner å ta seg opp igjen. Merker iallefall her at det e litt bedring i kvalmen og sånn va det sist på denne tiden også:) Og så leste jeg at sympomer og om ett svangerskap gikk bra eller ei ikke nødvendigvis henger sammen:)

Jeg var i veldig dårlig form mellom uke 6 og 9. Skikkelig kvalm, sov dårlig, var på do 3-5 ganger om natta og hadde trøbbel med å sitte pga bekkenet. Da jeg passerte 9 uker, ble alt så mye bedre. Bare småkvalm og har bare litt vondt i bekkenet. Føler at energien kommer tilbake og selv om det er første gang jeg er gravid, er jeg overbevist om at det er helt normalt og nyter at det blir litt bedre. Muligens har det hjulpet å jobbe 50% og ta det helt med ro, men jeg håper jeg snart orker å jobbe fullt igjen også.
Hvis du bekymrer deg mye, er det sikkert lurt å ta en tur til legen, men jeg synes alle opplever alle svangerskap forskjellig og at "alt" er normalt, så nå gidder jeg ikke lenger lete etter symptomer på at noe kan være galt. Ønsker deg lykke til og håper alt er bra!

Jeg er i uke 8 nå og merker at formen er litt bedre. Fra uke 5-7 var jeg skikkelig uggen, sliten, trøtt og kvalm. Nå er jeg litt småtrøtt og uggen til tider, Kvalmen blir mindre og mindre, men plutselig kommer det en dag m ei skikkelig kvalmetokt. 
Det er helt normalt at symptomene kommer og går og også at noen ikke har andre symptomer enn at mensen ikke kommer. 

Back
Topp