Forsvarlig eller ikke

Fancy

Forelsket i forumet
X-typen min er far til mine to jenter, og han holdt på å skrive masse dritt mld til meg i fjord sommer + mangen andre ganger. Han har alltid hatt en ekstremt liten lunte, og har ikke akkuratt vert så opptatt av hva barna har gjort og hva de gjør.
Her for 2 dager siden fikk jeg beskjed at jeg var helt idiot som skulle kreve barnebidrag av han når han ikke hadde jobb eller noe (har ikke hatt jobb på 7år).
Jeg skulle også få den store oppgaven med og fortelle barne hvorfor ikke faren orket og leve mer...

HVA SKAL JEG GJØR???

Barna vil jo selvfølgelig til faren, men er det forsvarlig å levere dem til han når han har holdt på sånn?

Han er 29år.
Foreldrene skylde alt på meg, og at jeg var den store feilen. Det var jeg som måtte jobbe.
Men tror ikke de har så masse troen på sønnen når de ser han hele tiden nå.
Var vist ikke jeg som var feilen alikevell...hmmmm

[:-][:-][:-]

Snakke med familievernkontor eller noe?

aner ikke jeg.

nei

tror kanskje jeg ville blandet inn no offentlig i den saken der... faren kan jo umulig være mentalt i balanse når han klarer å si noe slikt..

Unnskyld, men mannen kan jo ikke være helt riktig. Man sier jo ikke sånn! Er vel ikke ditt problem at han ikke har jobbet?!

Jeg ville ikke levert fra meg barnet mitt til en som virker ustabil iallfall.

Har hatt en lignende opplevelse her, da snakket jeg med foreldrene hans og leverte snuppa der. Han fikk komme opp å besøke, men moren hans lot ikke han være alene med snuppa. Heldigvis tok han vettet til seg og skjerpet seg, litt iallfall.

ORIGINAL: Junibeib

Øhhh.... Ville ikke ha gjort det!

Unnskyld meg, men for en dust!!

Kan jeg spørre hvorfor han ikke har jobbet på så mange år??

Gidder ikke. Bare sier de utnytter han!!!

nå kjenner jeg ikke hele saken, men jeg har kjennskap til en sak med fellestrekk til det siste du nevner..

barnevernet ble innblandet til slutt - mor ble fratatt barna og far har den daglige omsorgen..

anbefaler deg å ta kontakt med familievernkontoret og legge frem saken på en saklig måte, og be om hjelp videre..

Ta vare på meldinger han skriver til deg og skriv ned det han sier til deg. Ta kontakt med noen offentlige instanser. Ikke la han ha barna.. Stakkar deg.
Lykke til

ORIGINAL: Fancy

Øhhh.... Ville ikke ha gjort det!

Unnskyld meg, men for en dust!!

Kan jeg spørre hvorfor han ikke har jobbet på så mange år??

Han er 29
Gidder ikke. Bare sier de utnytter han!!!

LATSKAP kalles det! Og verdens dårligste unnskyldning! Er det dummeste jeg har hørt!!
Og han er hvor gammel i hodet??

Back
Topp