Fancy
Forelsket i forumet
X-typen min er far til mine to jenter, og han holdt på å skrive masse dritt mld til meg i fjord sommer + mangen andre ganger. Han har alltid hatt en ekstremt liten lunte, og har ikke akkuratt vert så opptatt av hva barna har gjort og hva de gjør.
Her for 2 dager siden fikk jeg beskjed at jeg var helt idiot som skulle kreve barnebidrag av han når han ikke hadde jobb eller noe (har ikke hatt jobb på 7år).
Jeg skulle også få den store oppgaven med og fortelle barne hvorfor ikke faren orket og leve mer...
HVA SKAL JEG GJØR???
Barna vil jo selvfølgelig til faren, men er det forsvarlig å levere dem til han når han har holdt på sånn?
Han er 29år.
Foreldrene skylde alt på meg, og at jeg var den store feilen. Det var jeg som måtte jobbe.
Men tror ikke de har så masse troen på sønnen når de ser han hele tiden nå.
Var vist ikke jeg som var feilen alikevell...hmmmm
Her for 2 dager siden fikk jeg beskjed at jeg var helt idiot som skulle kreve barnebidrag av han når han ikke hadde jobb eller noe (har ikke hatt jobb på 7år).
Jeg skulle også få den store oppgaven med og fortelle barne hvorfor ikke faren orket og leve mer...
HVA SKAL JEG GJØR???
Barna vil jo selvfølgelig til faren, men er det forsvarlig å levere dem til han når han har holdt på sånn?
Han er 29år.
Foreldrene skylde alt på meg, og at jeg var den store feilen. Det var jeg som måtte jobbe.
Men tror ikke de har så masse troen på sønnen når de ser han hele tiden nå.
Var vist ikke jeg som var feilen alikevell...hmmmm