Forstuet/brukket tå?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Noen som har forstuet/brukket en tå?
Jeg overførte vekt på tåballene og tærne (ikke helt på tå) og så "knakk" liksom tåa midt på. Den midterste tåa. Jeg krøllet tærne mot bakken noe som er unaturlig da man går på tærne, for da vil tærne naturlig "flate" ut langs gulvet. Så da "knakk" liksom leddet ned mot bakken i den posisjonen den ville være i.

Kan ikke ha brukket den vel?
Gjør vondt hele tiden og ekstra når jeg tar på den. Vondt å gå på den så jeg går på helen ellers halter jeg fordi det gjør vondt.

Jeg smalt tåa i en dørstokk en gang, og da brakk et lite bein inne i tåballen. Så ikke alltid det skal så mye til.

Noen som har forstuet/brukket en tå?
Jeg overførte vekt på tåballene og tærne (ikke helt på tå) og så "knakk" liksom tåa midt på. Den midterste tåa. Jeg krøllet tærne mot bakken noe som er unaturlig da man går på tærne, for da vil tærne naturlig "flate" ut langs gulvet. Så da "knakk" liksom leddet ned mot bakken i den posisjonen den ville være i.

Kan ikke ha brukket den vel?
Gjør vondt hele tiden og ekstra når jeg tar på den. Vondt å gå på den så jeg går på helen ellers halter jeg fordi det gjør vondt.
Uff.. Det værste er at du får ikke "hjelp" med en brukket tå heller! Så den skal lege seg selv! God bedring :)

Brakk eller forstuet lilletåen min i høst, den var SYKT vond i underkant av en uke, så gikk det over.

Ja jeg regner med det ikke er noe vits i å dra til legen - de gipser vel ikke en tå...

Ja jeg regner med det ikke er noe vits i å dra til legen - de gipser vel ikke en tå...

Nei, de gipser neppe en tå, men jeg ville nok dratt til legen likevel, slik at det blir registrert itilfelle senskader som kan komme fra tåen.

Eksen er veldig plaget med en hofte og ryggen etter brudd i tåen ved siden av stortåen. (Legene mener det stammer fra det iallefall grunnet feilbelastning under helingen)

Ja du har vel rett bodilmor!
Sitter på venterommet hos legen nå...etter at jeg ble jaget hit av kollegaene mine. Jeg løper ikke ned døra her jeg hehe...

Ja du har vel rett bodilmor!
Sitter på venterommet hos legen nå...etter at jeg ble jaget hit av kollegaene mine. Jeg løper ikke ned døra her jeg hehe...

Godt at noen jager deg ;)

Bare forstuet...så da fikk jeg brukt noen hundrelapper og en egenmelding for ingenting...

Back
Topp