Blæhhhh!!! Plages så grusomt med magen. Ser disse anbefales av apotek: laktulose og vi-siblin. Noen erfaringer med disse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips! Skal kjøpe linfrø. Ja har tatt laktulose, og vann er alltid ved min side må bare få systemet igang igjenJeg har knuste linfrø i biola! Tips fra sykehuset etter fødsel. Hvis du skal bruke laktulose bør du drikke masse ved siden av!
Ord kan ikke beskrive hvor mange kg lettere jeg føler meg
Ohhhh joy
Unnskyld for dumt spørsmål, men hvordan knuser du de? Og drikke du mye biola om dagen?Jeg har knuste linfrø i biola! Tips fra sykehuset etter fødsel. Hvis du skal bruke laktulose bør du drikke masse ved siden av!
Ja, laktulose hjalp virkeligFikk du ut noe? er så forstoppa selv.
Drikker ett glass om dagen. Knuser de i morterUnnskyld for dumt spørsmål, men hvordan knuser du de? Og drikke du mye biola om dagen?
Drikker ett glass om dagen. Knuser de i morter
Der har jeg aldri undret meg på siden det var dette jeg fikk på føden.Er det ikke sånn at man helst skal innta linfrø hele fordi de inneholder små mengder cyanid? Er selvfølgelig ikke snakk om livsfarlige doser
Så bra!Ja, laktulose hjalp virkelig
Jeg har både laktulose og vi-siblin for tida, og er egentlig ganske fornøydBlæhhhh!!! Plages så grusomt med magen. Ser disse anbefales av apotek: laktulose og vi-siblin. Noen erfaringer med disse?
Ja kjøpte laktulose, og det hjalp virkeligJeg har både laktulose og vi-siblin for tida, og er egentlig ganske fornøyd
Etter langvarig bruk av kun laktulose fikk jeg sykt mye luft i magen og vekslende avføring. En kombo av begge gjør susen om en må bruke det over lang tidJa kjøpte laktulose, og det hjalp virkelig
Aha! Takk for tipsEtter langvarig bruk av kun laktulose fikk jeg sykt mye luft i magen og vekslende avføring. En kombo av begge gjør susen om en må bruke det over lang tid
Føden kan dessverre ta feil de og. Ser at Relis fraråder for mye knuste linfrø så lenge de ikke er varmebehandlet, men hele linfrø går greit. https://relis.no/sporsmal_og_svar/3-6836?source=relisdbDer har jeg aldri undret meg på siden det var dette jeg fikk på føden.