Forstoppet

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Blæhhhh!!! Plages så grusomt med magen. Ser disse anbefales av apotek: laktulose og vi-siblin. Noen erfaringer med disse?

Jeg vil anbefale deg å kjøpe funkigine fiberbrødet. Jeg er til vanlig plaget med magen, men etter jeg ble gravid har jeg begynt å spise det til frokost og kvelds. Aldri vært så bra i magen. En drøm å gå på do:joyful: var tom i noen dager og da begynte det å stoppe opp. Men en dag med det brødet igjen, så var det bra igjen. Husk å drikke rikelig i tillegg.
Rundstykkene er også veldig gode.

2 modne kiwi til dagen var ett av rådene jeg fikk av sykehuset.

Jeg har knuste linfrø i biola! Tips fra sykehuset etter fødsel. Hvis du skal bruke laktulose bør du drikke masse ved siden av!

Jeg har knuste linfrø i biola! Tips fra sykehuset etter fødsel. Hvis du skal bruke laktulose bør du drikke masse ved siden av!
Takk for tips! Skal kjøpe linfrø. Ja har tatt laktulose, og vann er alltid ved min side:happy: må bare få systemet igang igjen :hungover:

Unnskyld for dumt spørsmål, men hvordan knuser du de? :P Og drikke du mye biola om dagen?

Back
Topp