Forstoppet?

Krösa Maja

Forumet er livet
Kanskje noen her inne har erfaring med det? Jeg tror jeg er forstoppet, og har fått meg noen stikkpiller. De er jeg redd for å ta, for jeg har aldri hatt ett slikt problem før.
Hva skjer når man har tatt slike tabletter? Vil man føle seg bedre etter det? [emoji85]

Hvilke stikkpiller har du fått?
Dulcolax stikkpiller fungerer innen ca 20 min, feks [emoji6]

Om mannen har problemer med dogåing så drikker han god del sanasol og så er han igang [emoji23]

De ja, dehar jeg.. Fungerer som å bli på do resten av dagen eller blir normal igjen? [emoji85]
Dette har jeg null erfaring med, men vet ikke om jeg tør[emoji23]
Når avføring har skjedd, så er tykktarmen tømt og da kan det gå noen dager før du får behov for å gå på do igjen. (Nummer 2 altså)

De ja, dehar jeg.. Fungerer som å bli på do resten av dagen eller blir normal igjen? [emoji85]
Dette har jeg null erfaring med, men vet ikke om jeg tør[emoji23]
Sannsynligvis vil du ha et par skikkelige runder på do og så kanskje fin igjen, kommer ann på grunnen til at du hadde forstoppelse i utgangspunktet

Når avføring har skjedd, så er tykktarmen tømt og da kan det gå noen dager før du får behov for å gå på do igjen. (Nummer 2 altså)

Det kan være like greit kjenner jeg, tror jeg er forstoppet pga av bruk av smertestillende. Så greit å bli ferdig for ett par dager kanskje[emoji85]

Hat også dem, og du kjenner virkning sånn ca etter 15- 20 min, litt mageknip og så kommer avføringen :p Du får tømt deg godt :D

Huff. Har brukt Biola, svisker og idoform mot forstoppelse.

Kanskje noen her inne har erfaring med det? Jeg tror jeg er forstoppet, og har fått meg noen stikkpiller. De er jeg redd for å ta, for jeg har aldri hatt ett slikt problem før.
Hva skjer når man har tatt slike tabletter? Vil man føle seg bedre etter det? [emoji85]
Jeg bruker disse eller microlax hvis jeg er veldig forstoppet over flere dager.
Du går bare vanlig på do. Ikke noe sitte der i 2 timer liksom :)

Går bare èn gang :)

Veldig bra i nøden :)

Back
Topp