forstoppet som f....

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
i natt har vært en grusom natt.. voknet kl halv 3 av sinnsyke smerter i magen og sprang på do.. satt der i 30 min å gikk å la meg igjen. voknet etter 30 mini å måtte springe på do igjen med syke smerter.. det resulterte i en halvdød meg som sitter her og trygler vår herre om at lillemann skal sovne så jeg får en liten time på øyet...

i natt har vært en grusom natt.. voknet kl halv 3 av sinnsyke smerter i magen og sprang på do.. satt der i 30 min å gikk å la meg igjen. voknet etter 30 mini å måtte springe på do igjen med syke smerter.. det resulterte i en halvdød meg som sitter her og trygler vår herre om at lillemann skal sovne så jeg får en liten time på øyet...

Ååh jeg kjenner følelsen.. En gang hadde jeg forstoppelse i 4-5 dager :( uusj

Prøv med ting som feks appelsiner, kiwi, svisker (event juice av svisker), tørka aprikos, melk skal også være bra :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Andre tips i tillegg til fine tips over meg kan være: kokt vann, kiwi eller duphalac.

svisker er jo grusomt på smak så det vil bare komme opp igjen :P men takk for alle tips :)

Tving i deg svisker, rosiner, alt du får løsna proppen av. Kjøp lactulose å hiv innpå. Er rett jævli, men slike extreme smerter skal du ikke ha, kam være sprekker i tarm, dra til legen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dra på apoteket og kjøp klyx klyster eller så får man kjøpt pakker med 4 eller flere små avføringsmiddel. :) DET funker hvertfall;)

Drikk en kopp med kaffe på tom mage, hjelper meg :) jeg drikker kaffe av og til nå i svangerskapet for å få litt energi og nettopp det å få magen i gang :) funker for meg :)

var bare i natt smertene var.. etter jeg var på do siste gang grytidlig i morges så ga smertene og alt seg å har ikke kjent noe siden.. meen kanskje prøve ut litt av tipsene likevell for sikkerhets skyld.. ifh til kaffe.. har egentlig hørt at kaffe kan være ganske røff mot magen?

Kaffe får hvertfall litt fart på sakene, spesielt hvis du ikke drikker det ofte til vanlig :)

jeg tar lactulose hver dag, slitt med fordøyelsen fra før, og husker godt fra forrige hvor vondt det var, fikk sprekt tarm, og det var fa...... så vondt. pluss alle giftstoffene som samler seg om man ikke får tømt seg, ikke bra for knøtta det.

Et spørsmål ut i det blå. Bruker du lifeline gravid kosttilskudd?

Sent from my iPad using BV Forum

Man kan bli hard i magen av jern. Etter hva jeg husker skal ikke jerntilskudd tas uten samråd med lege i graviditet. Det er kanskje noe annet med de multivitaminene som inneholder litt jern....de har vel ikke så mye. Jeg tar det tilskuddet som heter Gravid.

Back
Topp