Forstoppelse

sTara

Blir kjent med forumet
❁ Juliskatter 2026 ❁
Hei. Noen som har råd mot forstoppelse? Ikke spis rett, tren og drikk vann liksom, men når det er tett og man føler seg skikkelig dritt. Jeg har gjort alt unntatt fått medisin fra lege, men om noen har et kjerringråd så mottas det med takk.

Hei. Noen som har råd mot forstoppelse? Ikke spis rett, tren og drikk vann liksom, men når det er tett og man føler seg skikkelig dritt. Jeg har gjort alt unntatt fått medisin fra lege, men om noen har et kjerringråd så mottas det med takk.
Movicol... Enkelt å greit.. Å bli forstoppet i seg selv er så mye styr.. Movicol og da være flink til å drikke.. :)

Jeg kan gi Movicol en sjans til, synes ikke det har fungert... Duphalac fungerer ikke

Jeg tok mini klyster i starten av graviditeten.

Ellers tar jeg dobbel dose magnesium på kvelden, det hjelper også noe Så bør du vel forebygge når du har fått kvittet deg med det som har bygget seg opp…
Lykke til, er skikkelig vondt å være forstoppet!

Jeg kan gi Movicol en sjans til, synes ikke det har fungert... Duphalac fungerer ikke
Hvor mye tok du da?

Dulphalac fungerer ikke med en gang men er bedre til å forebygge.. Men det kan du også gjøre med movicol når man har fått magen igang igjen :)

Har du forsøkt å spise svisker, linfrø? Skal hjelpe ganske bra mot forstoppelse. Ellers som du skriver selv, drikke mye vann og litt mosjon vil også hjelpe mot dette :happy:

Back
Topp