Noen nye tips?
Da utenom fiber, vann og bevegelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter med det selv. Drakk Biola (altså drikkeyoghurt), virker som at det hjalp litt, men ikke mye ass.Noen nye tips?
Noen nye tips?
Visiblin eller husk daglig, jeg syns husk-kapsler er lettest. Drikk mye vann.
Lactulose etc blir jeg bare enda mer prompete enn jeg allerede er fra før av... og det er nok som det er.
Har microlax klar på do i tilfelle det stopper opp, aldri la det stoppe opp!
Og ha sudoku/lesestoff på do og ta deg tid til å tenne et duftlys og slappe av (akkurat som menn gjør, minus duftlyset da).
Sniker fra mars 2021.
Jeg har vært forstoppet så og si siden uke 4, og er uke 29 i morgen.
Fikk til slutt hemoroide, og det med å spise riktig, drikke rikelig og følge alle råd. Begynte da å bruke Duphalac fra apoteket i uke 20 ca., og det fikk sving på systemet mitt. Fikk råd fra min lege om å bruke det ut svangerskapet og 1 mnd etterpå. Men dette bør du jo høre med din egen lege om. Ta tak i det før hemoroidene kommer iallefall - ikke verd det å se det an.
Lykke til!
Eg brukte det forrige gong, men sidan det er avføringsmiddel skal det ikkje brukast over lengre tid.. Gjekk over til svisker og det funka faktisk like bra Fordelen med det var at eg då måtte ein tur på toalettet i staden for halve dagen som med LaxoberalJeg holder med dere. Jeg sliter som bare det. Så nå lurer jeg på; Er laxoberal-dråper fy-fy når man er gravid? Det er det eneste som har fungert før jeg ble gravid, men har ikke turt å prøve det enda.