Forstoppelse

BlessedInBits

Blir kjent med forumet
Hei jenter!

Beklager hvis det blir litt TMI, men jeg er helt lost. Jeg er 8+3 etter siste mens beregninger og har heldigvis færre plager enn jeg hadde ved første svangerskap, men...

Det jeg lurer på er om det flere som er plaget av forstoppelse og hva gjør dere evt for "å lette på trykket?" :angelic: Kjenner at jeg er blir gal av det. Drikker mer vann enn noensinne, og likevel føles det som om jeg ikke har væske i kroppen. :banghead:
 
Prøv å presse ut noe minst en gang til dagen, selv om det ikke føles som du må.
Og Idoform skal være ok for gravide ifølge pakningsvedlegget.
 
Huff, jeg har det helt likt som deg. Plagsomt, håper det går over snart! Jeg har ikke gjort noen andre tiltak enn ekstra væske..så har ikke noen tips å komme med.. har tenkt å spise svisker og rosiner, men ikke kjøpt det enda :p
 
Fullkorn skal visst hjelpe, samt druer, rosiner og svisker. Er tidvis treg, men ikke forstoppet heldigvis. Håper du finner en løsning som funker :)
 
Hvis jeg har vært inaktiv en periode kan en gåtur også hjelpe for meg, få litt bevegelse i systemet :D
 
Jeg er helt lik, drikker 2 glass Biola bringebær om dagen og føler kanskje at det hjelper litt:happy:helt forferdelig å være slik... jeg får småblødninger om jeg prøver å presse litt, eller om det er mye som kommer så blir litt bekymret i tillegg:(
 
Jeg er helt lik, drikker 2 glass Biola bringebær om dagen og føler kanskje at det hjelper litt:happy:helt forferdelig å være slik... jeg får småblødninger om jeg prøver å presse litt, eller om det er mye som kommer så blir litt bekymret i tillegg:(

Det er det jeg frykter. Hadde en bad case of hem... etter første fødsel, og jeg unner ikke min verste fiende det engang. Jeg får heller bare prøve de gode rådene deres, og satse på at det ordner seg. :smiley-angelic001
 
Back
Topp