Forstoppelse!

Enitsirk85

Elsker forumet
Noen andre som sliter med dette?
Før jeg ble innlagt på sykehuset pga kvalmen tok det litt over en uke, nå har det gått 9 dager :hungover:
Har jo forandret mye på kostholdet da jeg ikke har vært i form, så det er nok derfor.
Leste at man kan bruke mini klyster, selvom jeg ikke vil så er nok det eneste løsningen ser det ut som.

Mye man skal plages med :p

Man kan bruke movicol som du kjøper reseptfritt på apotek. Den gjør avføringen mykere og passerer lettere. Doserer til man får ønsket effekt, synes det er bedre enn klyster.
Jeg har forsåvidt motsatt problem, hadde vært topp om vi kunne utjevne hverandre [emoji23]

Man kan bruke movicol som du kjøper reseptfritt på apotek. Den gjør avføringen mykere og passerer lettere. Doserer til man får ønsket effekt, synes det er bedre enn klyster.
Jeg har forsåvidt motsatt problem, hadde vært topp om vi kunne utjevne hverandre [emoji23]

Jeg klarer ikke noen av de andre hjelpemidlene jeg, klarer ikke få det i meg, da kaster jeg bare opp :wacky:

Ja det hadde vært fint om vi kunne det :p

Jeg klarer ikke noen av de andre hjelpemidlene jeg, klarer ikke få det i meg, da kaster jeg bare opp :wacky:

Ja det hadde vært fint om vi kunne det :p

Ah, nei da er du like langt ja. Svisker er kanskje ikke det som frister mest heller? Evt lage sviskegrøt. [emoji51][emoji848]

Ah, nei da er du like langt ja. Svisker er kanskje ikke det som frister mest heller? Evt lage sviskegrøt. [emoji51][emoji848]

Nei, ikke akkurat, men takk for tips :smug:
Blir nok en mini klyx oppi rattata :hilarious:

Ja, sliter med det her også! Gått 3-4 dager mellom hver gang, super oppblåst mage.. Her har en kopp kaffe vært det eneste som har gjort susen, kanskje du klarer å lage en mild iskaffe med noe is, om du tror du klarer å få det i deg? :hilarious:

Har det sånn jeg også! Når jeg først må på do kvier jeg meg for å gå, er sååå vondt! Har kjøpt lactulose eller hva det heter i dag, håper det kan mykne og sette litt fart [emoji4]

Tatt det opp med legen? Vil egentlig være litt forsiktig med å anbefale noe, men alle burde drikke et glass Biola om dagen.

Tatt det opp med legen? Vil egentlig være litt forsiktig med å anbefale noe, men alle burde drikke et glass Biola om dagen.

Ja, jeg snakket med legevakten før jeg tok noe, tør ikke ta noen sjanser ;)
Prøver og side pise kiwi også, det har hjulpet før, men virker som alt bare har stoppet opp :grumpy:

Ja, sliter med det her også! Gått 3-4 dager mellom hver gang, super oppblåst mage.. Her har en kopp kaffe vært det eneste som har gjort susen, kanskje du klarer å lage en mild iskaffe med noe is, om du tror du klarer å få det i deg? :hilarious:

Uff, ikke noe greit og være oppblåst :shifty:
Jeg får egentlig i meg svært lite av drikke, alt smakernjonekkelt, jeg klarer ikke is kaffe til vanlig så klarer det i alle fall ikke nå, men setter pris på tips :)
Jeg tok en microlax i går etter jeg snakket med legevakten og forsikret meg at det var trygt, måtte jo få ut mannskjiten :hilarious:

Har det sånn jeg også! Når jeg først må på do kvier jeg meg for å gå, er sååå vondt! Har kjøpt lactulose eller hva det heter i dag, håper det kan mykne og sette litt fart [emoji4]

Det gjør nok susen skal du se :)

Back
Topp