Forstoppelse

M&ms

Forelsket i forumet
Hei jenter! Jeg er 34+2 og har som de fleste gravide slitt litt med forstoppelse gjennom hele svangerskapet.
Men så siden igår har jeg gått på do fire(!!) ganger og det har ikke vært sånn hardt og vondt som det har vært tidligere. Sorry for detaljer! Er det vanlig at det snur sånn over natten? Bokstavelig talt :p har mye rygg og magesmerter idag, vet ikke om det kan ha noe sammenheng?
Takk for svar på forhånd :)

Noen er plaget med det ene og noen er plaget med det andre. Jeg hadde løs mage noen timer før riene satte i gang, jeg tenker kroppen gjorde det med vilje :P

Men hva som skjer med deg vet jeg jo ikke, det er jo tidlig for deg enda. Kan det være noe du har spist?
Mye kynnere kan jo absolutt påvirke avføringen.

Og ingen detaljer er ekle, de er naturlige :)

Noen er plaget med det ene og noen er plaget med det andre. Jeg hadde løs mage noen timer før riene satte i gang, jeg tenker kroppen gjorde det med vilje :P

Men hva som skjer med deg vet jeg jo ikke, det er jo tidlig for deg enda. Kan det være noe du har spist?
Mye kynnere kan jo absolutt påvirke avføringen.

Og ingen detaljer er ekle, de er naturlige :)

Såpass ja! Greien er jo at jeg har hatt en god del kynnere gjennom hele svangerskapet og det har ikke vært sånn som dette før.. Tenker at hvis denne natten og morgentimene blir lik imorgen som de har vært i dag, ringer jeg til føden.. :)
Er godt at du ser sånn på det, gjør meg litt mindre flau over hva jeg har skrevet :)

Dytter for deg :)

PS: Du har ingenting å være flau over :)

Back
Topp