Forstoppelse..

Trasig å være forstoppet.....
Du vil ikke prøve litt andre ting før du tar klyster?! Du kommer til å få veldige magekramper.... Hva med levolac? Eller micro? Det er mye mindre enn et klyster.... Du kan spørre om råd på apoteket. :) yoghurt med linfrø, svisker, Kiwi osv.. Skal også hjelpe på.
Lykke til :)

Trasig å være forstoppet.....
Du vil ikke prøve litt andre ting før du tar klyster?! Du kommer til å få veldige magekramper.... Hva med levolac? Eller micro? Det er mye mindre enn et klyster.... Du kan spørre om råd på apoteket. :) yoghurt med linfrø, svisker, Kiwi osv.. Skal også hjelpe på.
Lykke til :)
Dufolak og klyx fikk jeg beskjed om av legen å ta:) mannen har kjøpt det så skal prøve det etterpå:) takk:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dulpholac er det samme som levolac :) få høre hvordan det går da..... Har et klyx stående i badeskapet selv, men drøyer det litt til :) kan jo virkelig sette fart på ting :)

Spis linfrø, i alt. Fiberrikt brød har linfrø, bruk det i yoghurt og frokostblanding. Funker til og med på is!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Drikk maaaasse vann i tillegg og prøv å beveg dæ så mye som mulig!

sniker litt. Kjøp deg avføringsmiddel dulcolax tabletter. De tok jeg da jg var i uke 38-39 det mykner avføring så blir lettere å gå på do.
De pleier å gi det på sykehuset også etter fødsel hvis man ønsker det.
Jeg tok de etter fødsel også det var utrolig deilig å gå på do uten å slite:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

sniker litt. Kjøp deg avføringsmiddel dulcolax tabletter. De tok jeg da jg var i uke 38-39 det mykner avføring så blir lettere å gå på do.
De pleier å gi det på sykehuset også etter fødsel hvis man ønsker det.
Jeg tok de etter fødsel også det var utrolig deilig å gå på do uten å slite:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk:) skal se etter det:)

Back
Topp