Forstoppelse!!

Link88

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Flere en meg som sliter? Noen som har gode tips? Holder på å klikke for meg. Kan gå 4-5 dager mellom hvert besøk. Tiltak jeg allerede har starta med, går tur, svømmer hver dag, drikker masse vann, spiser det groveste brødet (takler ikke knekkebrød:(), drikker sviskejuice for babyer. Aner ikke hva mer jeg kan gjøre:(...

Har du gått til legen i det hele?

Jeg var desperat sist gang, og brukte dulcolax noen få ganger, men halv dose, i tabelettform. Fortsett å drikk masse vann. Vet også de har en sviskeyoghurt på helsekosten som skal funke for noen. Håper det ordner seg :)

Jeg har hatt god hjelp av vi-siblin som du får kjøpt på apoteket. Det "smører" og hjelper avføringen gjennom tarmen. Det er en form for pulver som du blander ut i vann eller annen væske og drikker, eller du kan ha det i yoghurt ol.

lactulose fra apoteket morgen og kveld, hadde det samme med storesøster også

En eller to godt modne kiwier for dagen på tom mage skal visst være bra mot forstoppelse. I tillegg får du i deg masse C-vitamin. :)

Lactulose! Det er helt ufarlig for kroppen, og veldig effektivt.

Signerer!! Selger den til alle gravide som sliter.. Og jeg bruker den selv.. Virker etter ca 24 timer og da uten splæsj :b
Ja, jeg har aldri blitt dårlig i magen av lactulose, det får bare magen i gang igjen uten vondt og ubehag! Vi får spre ordet :D

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Jeg var det i starten. Så bymte jeg å spise en kiwi hver morra å kveld, å nå går jeg på do hver dag eller anna hver dag :) aldri hatt en så bra mage før :p

Lillegutt <3

Lactulose = duphalac :-) eneste dumme med den er at det er vanlig å få luft i magen :-P

Tusen takk for svar alle sammen! Har sagt det til legen, men han mente det kom seg.. Da skal jeg gå til innkjøp av det dere skriver over:)

Back
Topp