Forstoppelse

*Minibønna*

Forumet er livet
Gode tips?

Vridd meg i smerte i hele natt[&:][:'(][:@]

Det er jo zofranen som gjør det, kjøpte noen piller i går kveld, tok en med det har ikke skjedd noe[:(] drikker sitronvann og skal ut å kjøpe linfrø, pluss jeg har droppet zofran i går og i dag og har sofatjeneste!

Og jeg har prøvd å presse, men nei, det funker IKKE.. dette ligger LANGT oppe[:(]

ORIGINAL: Nikki.

ORIGINAL: *Minibønna*

Det er jo zofranen som gjør det, kjøpte noen piller i går kveld, tok en med det har ikke skjedd noe[:(] drikker sitronvann og skal ut å kjøpe linfrø, pluss jeg har droppet zofran i går og i dag og har sofatjeneste!

jeg ble ikke slik av zofran sist og tror ikke jeg har blitt det denne gangen heller.
men spiser noe mer enn sist og går ingen ting. siden jeg tar minst mulig zofran-nå som jeg er noe bedre enn i begynnelsen.
med en gang man dropper zofran da er det virkelig sofatjeneste..[&o] derfor jeg lurer på å begynne å ta mer tbl.
jeg kjøpte knuste linfrø,de kan jeg spise med ts og smaker ikke vondt

Jeg må begynne å gå en liten tur hver dag, skal ta meg en liten runde i kveld, dette holder jeg ikke ut[:(] kan vi ta klyster? vil det hjelpe?

uff har ikke så mange råd, sliter veldig med det selv etter jeg begynte på zofran. men heller forstoppelse og smerter enn oppkastet hele dagen.

man får vell noen tabletter på apoteket tror jeg. men det tryggeste er nok linfrø

masse god bedring

Jeg blir også sprø av dette. Før trente jeg 4-5 dager i uken og nå gror jeg fast i sofaen[:(]

jeg får ringe legen min, detet er jo helt JÆVLIG, får jo ikeke ut luft engang*flau*

lenge siden du var på do?? tror du er sinnsykt forstoppet.
var da jeg tok dulco for å få fort gang. men måtte jo gjennom et helvete på natten og vurderte å ringe ambulanse.
men fant jo ut at de ikke kunne gjøre stort. evt gitt klyster og tbl for tarmgass som ikke kom ut... men sleit meg gjennom det....
etter det er jeg ikke mye bedre. men med linfrø-så er det ikke så ille. husker jeg å ta en ts x 3 hver dag-skulle det vært bedre

lykke til

Da skal jeg kjøpe dte og prøve å få tak i Dulco, men vi bor jo i USA vet du, men såg en reklame for noe greier på TV i går som het det.

Drikker sitronvann, var det ikke ei som sa varmt sitronvann var gull?

100% fullkorn og masse væske... og mosjon.. funker alltid...

ORIGINAL: Lillesnille

Når mat ikke blir i magen og man spyr av å gå opp trappen så utgår dette*humre*

Skal ringe legen min i morgen

ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: Lillesnille

Når mat ikke blir i magen og man spyr av å gå opp trappen så utgår dette*humre*

Skal ringe legen min i morgen

om gjør det [:'(]

hmmm, da ble d strax verre,.. men da er det kvalmen og spyinga s

jeg har og forstoppelse... får plutselig skikkelig vondt bak.. føles ut som jeg skal føde og at jeg har en vannmelon som presser på å vil ut.. men ikke faen om den kommer seg ut.. jeg prøver å prøver å prøver og det er så vondt!!!!!

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

jeg har og forstoppelse... får plutselig skikkelig vondt bak.. føles ut som jeg skal føde og at jeg har en vannmelon som presser på å vil ut.. men ikke faen om den kommer seg ut.. jeg prøver å prøver å prøver og det er så vondt!!!!!

Samme her, jeg trodde seriøst jeg skulle føde i natt, og i går kveld var det også helt jævlig[&:]

hver forsiktig med dulco og sånn også om det er lenge siden du har vært på do. jeg hadde trodd jeg mistet og var i fødsel når magen begynte å jobbe på de tbl.
er man forstoppet-spyr man jo også fortere.. er jo proppet all over da[8D]

jeg har ikke spydd, men har sure oppstøt og halsbrann! Ligger alltid noe på lur langt oppi halsen og skvetter inn i munnen som gulp av og til! mmmm hehe. jeg skal til jordmor på tirsdag, legen på torsdag og privat ul på fredag :D Wee! Gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sååååå godt å høre at det ikke bare er meg som sliter med dette.... føler meg proppa til alle døgnets tider... prøvd alt føler jeg.. svisker drikke MASSE vann.. kjøpt lactulose.. men ingenting hjelper.. kan gå 4 dager før jeg kommer meg på do.. å fortsatt føler jeg at jeg ikke får tømt meg helt...

ringte lege da. han ba meg kjøpe sånn tømme greier du skal ta før du skal på CT/røntgen. så må prøve det i morgen. da får jeg tømt meg helt sa han..

hvor får man forresten kjøpt sånn linfrø??

Jeg sa at man kunne prøve å presse en hel sitron og drikke den. Dette  på alle mine kollegaer når de slanker seg. Det gjør dette etter måltidene,da renser det godt opp magen nesten rett etter inntak. Men dette hjelpte ikke på meg nå når jeg var skikkelig forstoppet. Jeg har prøvd alt.

Tilslutt drakk jeg avføringsmiddelet duphalac (eller noe i den dur..) Drakk 30 ml en kveld, og 30 ml morningen etter.. Då måtte jeg PLUTSELIG på do rett etter jeg kom på jobb [:-] Tok 30 ml til når jeg kom hjem og da kom det en del om kvelden...

Det er olje,og er ikke godt for oss som kaster opp.. men magen sto i spenn, hadde store smerter og følte generellt et stort ubehag. Hold deg for nasen mens du "shotter" og ha klart et glass med saft eller noe..

Lykke til

JAAAAAAA.....

Dere vet hva jeg mener

Back
Topp