*Minibønna*
Forumet er livet
Gode tips?
Vridd meg i smerte i hele natt[&:][:'(][:@]
Vridd meg i smerte i hele natt[&:][:'(][:@]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nikki.
ORIGINAL: *Minibønna*
Det er jo zofranen som gjør det, kjøpte noen piller i går kveld, tok en med det har ikke skjedd noe[:(] drikker sitronvann og skal ut å kjøpe linfrø, pluss jeg har droppet zofran i går og i dag og har sofatjeneste!
jeg ble ikke slik av zofran sist og tror ikke jeg har blitt det denne gangen heller.
men spiser noe mer enn sist og går ingen ting. siden jeg tar minst mulig zofran-nå som jeg er noe bedre enn i begynnelsen.
med en gang man dropper zofran da er det virkelig sofatjeneste..[&o] derfor jeg lurer på å begynne å ta mer tbl.
jeg kjøpte knuste linfrø,de kan jeg spise med ts og smaker ikke vondt
lenge siden du var på do?? tror du er sinnsykt forstoppet.
var da jeg tok dulco for å få fort gang. men måtte jo gjennom et helvete på natten og vurderte å ringe ambulanse.
men fant jo ut at de ikke kunne gjøre stort. evt gitt klyster og tbl for tarmgass som ikke kom ut... men sleit meg gjennom det....
etter det er jeg ikke mye bedre. men med linfrø-så er det ikke så ille. husker jeg å ta en ts x 3 hver dag-skulle det vært bedre
lykke til
ORIGINAL: Lillesnille
100% fullkorn og masse væske... og mosjon.. funker alltid...
ORIGINAL: *Minibønna*
ORIGINAL: Lillesnille
100% fullkorn og masse væske... og mosjon.. funker alltid...
Når mat ikke blir i magen og man spyr av å gå opp trappen så utgår dette*humre*
Skal ringe legen min i morgen
ORIGINAL: Superteam 15.10.10
jeg har og forstoppelse... får plutselig skikkelig vondt bak.. føles ut som jeg skal føde og at jeg har en vannmelon som presser på å vil ut.. men ikke faen om den kommer seg ut.. jeg prøver å prøver å prøver og det er så vondt!!!!!
hver forsiktig med dulco og sånn også om det er lenge siden du har vært på do. jeg hadde trodd jeg mistet og var i fødsel når magen begynte å jobbe på de tbl.
er man forstoppet-spyr man jo også fortere.. er jo proppet all over da[8D]