Forstoppelse til besvær

Tussiii

Andre møte med forumet
Hei hei,

Jeg bare lurer på om det er fler som er forstoppet? Jeg har vært veldig forstoppet en god stund nå og det er noe frustrerende:arghh: skal til legen i slutten av uken på første svangerskapskontroll, og da tenker jeg høre om det finnes noen råd, har prøvd laktulose, men føler ikke det fungerer så bra. Noen her som har noen tips? Er jo ikke krise, men mildt sagt noe ubehagelig:hungover::hilarious:

Da jeg gikk på cellegift ble jeg svært forstoppa av sterke smerte/kvalmestillende. Det som funket var 1) linfrø som er bløtt i vann en times tid eller 2) fiberhusk (kjøpes f.eks Meny) blandet i vann, vent et par minutter til det blir gelekonsistens. Ikke særlig godt å få ned, men får fart på magen. Lykke til!

Masse vann! Er det kjedelig med bare vann kan du legge noen sitronskiver oppi. Spis druer, drikk druejuice, grønn te før du spiser frokost (kanskje ikke hver dag hehe) , få i deg fiber og dobbelt så mye vann kanskje.

Ja er sånn selv, var det sist i også. Men fibertabletter og spise tre fire svisker hver dag funker i lengden så man slipper det. Men akkurat nå ligger jeg med sånne smerter selv og nekter å bruke lakserende siden jeg blir så dårlig av sånt. Så da får jeg ligge med smerter og prøve å begynne med fiber og svisker igjen som sist.o_O

Back
Topp