Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Molsy
Noen tips til hvordan jeg kan hjelpe Benjamin til å få bæsjet? Han har ikke gjort det på 3-4 dager nå. Han presser og presser men det kommer bare luft ut.. stakkars.
ORIGINAL: dj73
Litt gymnastikk bruker å hjelpe her i gården..'
Babyen ligger på stellebordet, og man tar tak i bena og strekker de ut først. Så presser du knærne ned mot magen liksom..Hold ei lita stund..Og så på nytt igjen..strekk bena, press ned mot magen..Med litt tyngde..Når pappaen gjør det på Marieke begynner hun å presse veldig...Og vips så kommer det en klatt.,.
Er de først i gang kommer det gjerne mer..Bruker også å trykke forsiktig mot rumpehullet med vaskekluten, og da kommer det som regel litt til.
Prøv iallefall...kanskje dette hjelper på gutten din også..
ORIGINAL: Irene30måtte prøve dette på mariell vi i sted å d virka utmerket godt, ho basja full hele bleien å ble så fornøyd etterpå. anbefales!!
Babyen ligger på stellebordet, og man tar tak i bena og strekker de ut først. Så presser du knærne ned mot magen liksom..Hold ei lita stund..Og så på nytt igjen..strekk bena, press ned mot magen..Med litt tyngde..Når pappaen gjør det på Marieke begynner hun å presse veldig...Og vips så kommer det en klatt.,.
Er de først i gang kommer det gjerne mer..Bruker også å trykke forsiktig mot rumpehullet med vaskekluten, og da kommer det som regel litt til.
Det skal jeg prøve på! Takk for tips!
ORIGINAL: Irene30
Min Benjamin sliter også med det samme.. Har ikke fått ut noe siden fredag. Presser og presser og begynner å gråte. Mye luft da![:(]
Har prøvd alle råd jeg har fått, men uten hell..
Ammer dere også?
ORIGINAL: sommerbaby
ORIGINAL: Irene30måtte prøve dette på mariell vi i sted å d virka utmerket godt, ho basja full hele bleien å ble så fornøyd etterpå. anbefales!!
Det skal jeg prøve på! Takk for tips!