forstørre brystene

Emiliemor

Gift med forumet
jeg lurer på om noen her har gjort det ? 

vurderer det. etter gravidteten er det ingen ting igjen. gikk fra full b til å ikke fylle en A. 

men vi er ikke ferdig med barn. jeg er 23, blir 24 i år. men vi kommer nok ikke til å få barn før sambo er ferdig med utdannelsen så vi har råd til noe større. det er snakk om 4 år til. jeg har ikke så lyst til å føle meg uvel med kroppen min i alle de årene. 

selvfølgelig er det noe man må regne med når man blir gravid,men om det kan gjøres noe med så ser jeg ikke noe problem med det.

spm mitt er da. er det noen som har forstørret brystene før graviditeten og har de forandret seg mye ? eller om noen har tatt mellom graviditeter. 

Jeg gjorde det før jeg fikk barn, de endret seg mye, men tyngdekraften har sikkert bidratt med sitt også..

Jeg er også 23, blir 24 i år.
Har en sønn på 1,5 år og ønsker meg flere barn med tiden.

Etter svangerskap og amming hadde ikke jeg noenting igjen heller. Og ville som deg, ikke vente på nestemann og amming osv igjen. Så jeg tok brystforstørrelse for snart 1 mnd siden. Ikke store greiene, men nok til og føle meg vel igjen.

Jeg kan jo i grunn ikke svare på spørsmålet ditt da, siden jeg ikke har fått barn i ettertid. Men skrev litt likevel jeg

Det er vel ikke det ideelle for du ender jo opp med hengepupper med silikon neste gang  men mange som tar det før eller mellom barn og ofte kan det gå veldig bra.

I værste fall tenker jeg så kan du koste på deg løft av puppene senere når du er helt ferdig om det blir silikon med heng..

Jepp, jeg tok silikon for en del år siden, og var superfornøyd med de. Men så gikk jeg opp 12 kg etter å ha tatt p-sprøyte, puppene vokste en del til da. Så ble jeg gravid og gikk opp to cup-størrelser i svangerskapet, gikk seg litt til etterhvert, men de henger og er ikke pene lenger. Nå ønsker jeg emg mindre og fastere pupper!

Tok et år før jeg ble gravid med førsetmann, synes de ble finere etter å ha ammet, mer naturlige, vet ikke hvordan de blir etter enda en runde amming, men blir de fæle tar jeg på nytt, ønsker meg pittelitte større....

Har ingen erfaring, men vil ha litt "påfyll" når jeg er ferdig med amming. Jeg har hatt lyst til å ta silikon siden jeg sluttet å amme førstemann, men har vært veldig klar på å vente til jeg er ferdig med barn. Har hørt om mange som har angret på at de tok før de var ferdige med å få barn. 
Har ikke så god råd at jeg kan ta litt nå og litt siden :p Skal jeg ta det så får det være med den ene gangen.

Back
Topp