Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei.
Jeg forstår virkelig ikke hvor langt jeg er på vei. Hvordan regner man ut det? Får forskjellig på div terminkalkulatorer. Der er kun 2 mulige datoer jeg kan ha blitt gravid.
Det er nok for tidlig ja! Hvorfor ikke vente litt?Da blir jeg 5+3. Så da er jeg i uke 6.
Men der er opptil 4 dager feilmargin der.
Skal på TUL på torsdag, men da er det vel lik 0% sjanse for å få se et hjerte banke...
Om du er 5+3 i dag og ikke skal på TUL før tirsdag er det jo håp...Jeg har fått TUL pga min sykdom, så de må holde tett oppfølging...blir nok flere UL både uke 8 og uke 12
At hjertet skal begynne å slå på 5+1 betyr ikke nødvendigvis at det er synlig på ul. Så jeg ville venta for ikke å bli bekymra og stressa.Om du er 5+3 i dag og ikke skal på TUL før tirsdag er det jo håp...Hjertet skal begynne å slå omtrent 5+1.
Regner med at legen har fått den informasjonen han/hun trenger å vite før de setter opp TUL-dato. Om de ikke ser hjertet slå denne gangen setter de jo opp en ny time?At hjertet skal begynne å slå på 5+1 betyr ikke nødvendigvis at det er synlig på ul. Så jeg ville venta for ikke å bli bekymra og stressa.