Forstår ingenting

Betty1234

Forelsket i forumet
Hei, jeg skjønner ingenting men jeg tok en ny cb+ test for 1,5 time siden som var knall positiv, så reiste jeg ned på legevakten nå fordi jeg fikk en liten blødning men ingen klumper eller smerter. Tok ny urinprøve og denne sa de var negativ. Tok hcg blodprøve i går som jeg fikk svar på for 8 timer siden og den var på 1707. Hvordan er dette mulig? Kan jeg ha drukket for mye vann så jeg har utvannet urinen og fordi det er kort tid siden jeg tisset sist? Eller kan legevakten rett og slett ha klusset med urinprøven? Forstår virkelig ikke hvordan dette er mulig! Noen som har vært borte i det samme?

Hei, jeg skjønner ingenting men jeg tok en ny cb+ test for 1,5 time siden som var knall positiv, så reiste jeg ned på legevakten nå fordi jeg fikk en liten blødning men ingen klumper eller smerter. Tok ny urinprøve og denne sa de var negativ. Tok hcg blodprøve i går som jeg fikk svar på for 8 timer siden og den var på 1707. Hvordan er dette mulig? Kan jeg ha drukket for mye vann så jeg har utvannet urinen og fordi det er kort tid siden jeg tisset sist? Eller kan legevakten rett og slett ha klusset med urinprøven? Forstår virkelig ikke hvordan dette er mulig! Noen som har vært borte i det samme?
Aner ikke ,men mener å ha lest en plass at det kan bli for mye HCG slik at testene går i metning og viser falsk nekativ. Tror ikke HCG kan synke så fort altså. Krysser fingrene for en uskyldig blødning. Så ville jeg gått på legekontoret å tatt en blodprøve for å sjekke.

Aner ikke ,men mener å ha lest en plass at det kan bli for mye HCG slik at testene går i metning og viser falsk nekativ. Tror ikke HCG kan synke så fort altså. Krysser fingrene for en uskyldig blødning. Så ville jeg gått på legekontoret å tatt en blodprøve for å sjekke.

Tusen takk for svar:)

Jeg skal ringe fastlegen min i morgen og bestille time for jeg orker rett og slett ikke og gå rundt sånn her. Så regner med at det blir en ny hcg blodprøve.

Jeg får det ikke til og stemme at hcg kan falle så mye på 1,5 time.. fra og være knallsterk blått pluss tegn på cb testen til at testen hos legevakten skal være negativ. Når jeg hadde SA så blødde jeg masse i flere dager i tillegg til sterke magesmerter. Nå har jeg ingen smerter, blødningen jeg hadde stoppet raskt opp.

Har aldri hørt at graviditetstestene kan bli mettet med hcg også vise negativt resultat, får prøve og Google det:p

Det må ha skjedd en feil, HCG kan ikke falle så raskt, så vær helt trygg på at den testen er feil! De kan jo ha tolket testen feil, legevakten er ikke riktig sted for slike ting som ikke er akutt uansett, de kan lite om slikt. Eller så har det vært noe galt med testen.

Det er nok noe feil med testen til legevakten :) Men med ditt hcg nivå er det ikke for mye hcg for testen, det er snakk om når hcg er langt høyere, så den testen er feil :) Be om blodprøve og raskt svar :) Lykke til :)

Hvordan går det med deg?

Jeg fikk ikke time hos fastlegen min da listene hennes var fylt opp så jeg skulle ta kontakt i morgen tidlig da hun hadde akutt timene i morgen.

Jeg blør ingenting, tok ny graviditetstest på morgen urin som viste seg og være knall positiv. Jeg har heller ingen smerter, men ligger helst flatt da jeg er livredd for at det skal skje noe:(

Jeg fikk ikke time hos fastlegen min da listene hennes var fylt opp så jeg skulle ta kontakt i morgen tidlig da hun hadde akutt timene i morgen.

Jeg blør ingenting, tok ny graviditetstest på morgen urin som viste seg og være knall positiv. Jeg har heller ingen smerter, men ligger helst flatt da jeg er livredd for at det skal skje noe:(

Skjønner godt du er livredd!

Det høres helt snodig ut at stripsen på legevakta var negativ... Satser på at det bare er legevakta som har gjort noe feil.

Skjønner godt du er livredd!

Det høres helt snodig ut at stripsen på legevakta var negativ... Satser på at det bare er legevakta som har gjort noe feil.

Er det jeg også håper på, for rart at om testen var negativ hos dem men positiv her hjemme i dag til morgenen. :p

Kanskje de testa om du har uvi? ;)

Ikke godt og si, men personlig så tror jeg det har med at jeg drakk så masse vann føre jeg tisset. Før da kan man få falsk negativ test ifølge jordmor Siri. Krysser fingrene for at lille inne i magen har det bra og at alt er som det skal❤

Det høres ut som de har forvekslet prøvene eller har tatt en vanlig stix for uvi? Tror ikke du skal bekymre deg altså. Siden du ikke blør nå og ikke har smerter. Men det kan være greit å ta en tur til legen.

Du får ta en ny test hjemme i morgen tidlig, den blir nok positiv skal du se :)

Jeg merker at jeg blir helt stressa på dine vegne! Håper VIRKELIG det kommer en avklaring snart. og håper virkelig den er positiv. :Heartbigred

Du får ta en ny test hjemme i morgen tidlig, den blir nok positiv skal du se :)

Tok ny cb digital og den viser gravid 2-3, men finner sikkert ut av ting etterhvert, får bare smøre meg med en god dose tålmodighet. Reiser til legen i morgen uansett...❤ Så får vi bare krysse fingrene og håpe at den lille klamrer seg fast☺

Jeg merker at jeg blir helt stressa på dine vegne! Håper VIRKELIG det kommer en avklaring snart. og håper virkelig den er positiv. :Heartbigred

Er ikke så lett og gå rundt sånn her men jeg får bare prøve og finne tålmodigheten også bare tenke positivt og ta det med ro fremover☺ men reiser en tur til fastlegen min i morgen og hører hva hun har og si☺

Tok ny cb digital og den viser gravid 2-3, men finner sikkert ut av ting etterhvert, får bare smøre meg med en god dose tålmodighet. Reiser til legen i morgen uansett...❤ Så får vi bare krysse fingrene og håpe at den lille klamrer seg fast☺
Gjør det :) Fikk 3+ på cb i går, vet ikke hvor høyt hcg nivå en må ha for å få det :) Men du får nok snart 3+ du og :)

Eg var 7+1 når eg endelig fikk 3+ :p Har faktisk opplevd at de har testa for uvi i stedenfor graviditet så de har nok bare gjort feil... ligg nok en liten luring inni der og kosa seg ska du se...
Lykke til i dag :smiley-angelic003

Back
Topp