Forstår ingenting!!??

*tyst*

Andre møte med forumet
IKM er ikke før om tre dager, men utålmodig som jeg er måtte jeg ta en billigtest idag tidlig med morgenurin!
Der kunne jeg se en svæææært svak strek, noe jeg ikke har gjort tidligere. I full hast løp jeg til skuffen der jeg har gjemt CB uke indikator testen, for den vil jo ihvertfall vise hvis billig testene kan skimte svake streker, trodde jeg!
Den viser "ikke gravid", men billig testen viser positivt! hm.... trodde CB var den mest sensetive testen jeg!

Noen andre som har vært borti dette?

Kjente at humøret steg når billigtesten var klar og det dalte bare rett vest når CB viste neg.
Hadde vært en knall farsdagsgave :(

Akkurat dette skjedde med meg og.. Billigtesten viste svakt positiv 9 dpo, men CB digital viste negativ... Fortsatte å ta billigtester som viste sterkere positiv ettersom dagene gjekk! CB digital slo ut positiv dagen før IKM.. Min erfaring er at dei billigtestane fangar fortare opp hcg enn CB.

Leste meg frem på nettet her, og da ¨så jeg at mange har hatt samme problem!
Hvis man åpner den digitale testen, så kan man se strekene som på en vanlig graviditetstest.
Og i følge denne nett siden: http://www.tcoyf.com/forums/t/2818.aspx
så er testen positiv! Den ser prikk lik ut! Men hvorfor slår den ikke ut på CBD da! hm....

må vel bare vente, å ta en test imorgen tidlig!

Er jeg gal eller stemmer det?

billigtester er mer sensitive enn CB, det er derfor man må vente noen dager før man bruker de dyre testene (hvis du tester svært tidlig, feks i uke 4 eller tidligere)

Spennende-spennende!
Testa svaaaaakt positivt på rugedag 10 selv.. men brente ikke av den digitale før på IKM...... Billigtestene er nok en del merr sensitiv en CB ja...
Så det er bare å krysse fingrene!

Gleder meg sånn til imorgen tidlig, da skal det testes igjen! Kommer til å teste helt frem til IKM! hehe
Nå håper jeg inderlig den sitter! :)

masse masse lykke til. krysser fingrene :)

Jada:) Ny positiv test:) Svak, men to streker:)

Gratulerer så mye! :) Er sant det at billigstrimler er mer sensitive ;)

Det må de være, for alle billigtestene jeg har tatt nå, skimter svakt positivt:) Hipp Hipp hurra:):):) Juli mamma jeg da:)

Grattis:) Du vet disse billige testene skal være 99,9% sikker..?? Så er det en strekk extra uanz hvor svak er du nok gravid ja:)

Tok CBD når den viste negativt, men inni var det påvist hcg, men for lite til å slå ut! Så har jeg tatt billigtestene hver dag nå, har IKM imorgen/torsdag, og alle har vært svakt positive:) men det var to streker uansett hvor svakt, så det tar jeg som positivt:) Skal koste på meg en CBD dagen etter IKM :)
Har du tatt noen bilig tester enda?  

Back
Topp