forstår ingen ting snart jeg......

tuzza

Betatt av forumet
jeg må skrive dette her en gang til jeg. hehehe. for jeg forstår snart ingen ting.. hadde posetiv el den 5 des og sex den dagen og. hehe[:)] etter noen dager fikk jeg vondt i puppene, stikking i mage og små kvalm. ventet mens dem 22 men fikk den 24. men den var bare på besøk en dag. og den var ikke normal eller. etter den lyserøde bløningene var over fikk jeg brun spotting en dag. og det var det liksom...hehe.. men i dag har jeg fått mye slim når jeg har vært på do. og puppene har igjen blitt ømme og magen , ja den og... så i dag bestillte jeg en time hos gynologen den 13... for en ting vet jeg. at dette ikke er normalt. jeg gikk foresten på pergotime etter siste mens.... er det noen som har vært borte i noe sånt før???? for hode mitt sier engenteligen gravid. men det er jo en så stor ønske tankegang det....hehehehe måtte bare få sakt dette... for jeg tror jeg snart blir gal.. hehe [:)]

høres jo ut som det kan være noe i det at du er gravid. Krysser fingrer og tær for deg jeg.[:D]

ta test!!!!!

Ta en test[:)][:)]
Jeg burde fått rabatt på alle testene jeg har kjøpt de seneste årene... Det er jo så spennende!!
Lykke lykke lykke til[:D]

hei. jeg har tatt en test den 20 des og den var negativ. samme om jeg syntes at jeg så en svak strek. men som var en skygge strek... hehe er det ingen av dere her inne som har vært borte i noe sånt før med mens??[8D]

Mange har mens, eller en lignende blødning i begynnelsen av svangerskapet.
Du må taen ny test, kanskje skyggestreken er sterkere! Hvilken test brukte du?

Ja, men ta en ny en i morgen, for en strek er en strek på cb testen[;)]

Back
Topp