Forstår ikke

beate82

Betatt av forumet
Var på ultralyd for litt over en uke side,pga blødninger.Har mista 5 ganger før det.Men da jeg kom på ultralyden så kunne vi se et hjerte.Så ringer fast legen min nå å sier at han hadde fått svar fra han som hadde tatt ul på meg.Legen min sa at di hadde skrivd at di ikke kunne se noe foster bevegelse,hmmm ...men man pleier jo ikke å kunne se bevegelse i uke 8,å det samme sa legen,så han skulle ringe meg tilbake.Er jo litt rart at han skrev det å ikke skrev at hjertet slo..

Hmmm.ja det hørtes rart ut!!
Kanskje du blir sendt til ny sjekk?!?!

Fosteret er jo ganske lite i uke 8 så man ser jo ikke at det rører seg,bare at hjertet slår.Eller tar jeg feil

hmm. hørtes spesielt ut! du burde jo fått beskjed om det på ultralyden då.
men siden du så hjerte slo så får vi jo håpe det beste[;)]
 masse lykke til[;)]

dette hadde jeg forlangt og få oppklaring i... I MORGEN DEN DAG... dumme dumme leger noen ganger...

Ønsker deg lykke til!

Håper du finner ut av det! Jeg tror jeg hadde ringt legen min og forlangt å bli sjekket igjen. Helt håpløst å ikke få skikkelig bekjsed da!

Klem, m

Så rart da.. Dessuten hvis det ikke var noe burde de jo sagt noe til deg der og da.. Jeg var på ultralyd i uke 7 pga jeg var i en bilulykke og da kunne man se hjertet.. men man kunne jo ikke se at det var noe foster der akkurat.. sier jo seg selv.. jeg ville forlangt en ny ultralyd av en annen lege om jeg var deg! lykke til! [:)]

vi var på ul i uke 8, og det eneste vi så var at det var hjerteaktivitet, var bare to klumper med bankende hjerte i, men ring legen og spør. Vi fikk jo beskjed om at det så normalt ut

Jeg var på ul i uke 7 og fikk da samme beskjed om at fosteret ikke var i bevegelse... lurte litt og fikk da beskjed om at det var normalt å registrere bevegelse uansett om hvor gammelt fosteret var.. de har slike ferdig utfylte skjemaer de skal følge så de bare krysser av på det... tror ikke de tenker før de krysser jeg...[8|]

Hørtes rart ut..

Krev ordentlige svar!![:@] Og en ny ultralyd undersøkelse!!! De kan ikke holde på sånn som dette. Dette kan ikke være enkelt for deg. Masse lykke til iallefall. Gi lyd hvordan det går med deg..

Hei,ja da ringte legen å ba om unnskylding å ba meg komme ned en gang til på ny ultralyd.Skal ditt før kl 12,så da kommer jeg tilbake med svar etter jeg har vært der.

Back
Topp