Forstår ikke..

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Forstår ikke hvorfor jeg ikke får sove om dagene. Jeg sover kanskje maks 4-5 timer av døgnet, noen ganger så lite som 1-2 timer.. er plutselig blitt kvalm, er sliten og bectherevsen har satt seg kraftig i høyre hofte. Da er det bare å finne frem krykka og bestille fysioterapi.
Har lest de fleste med bechterevs blir så bra i svangerskapet.. hvorfor ikke meg?? Sukk.. dette ble litt klaging, men er hjemme alene uten sambo og må klare alt selv og føler meg som en skjelven nyklekket kylling hehe..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff:-S skjønner ka du meiner med søvnen og da e slitsomt! Eg håpe da komme seg når eg bikker 12 veker:-)

Samme her.... Får ikke sove på natta og våkner alt for tidlig når jeg først har fått noen timer på øyet..... Morgenkvalm og kveldskvalm :-/ hvor langt er dere på vei?

jeg er 12 uker i morgen og har vært så og si symptomfri helt frem til for rundt en ukes tid siden, da er det som om minsten har tatt over hele kroppen min hehe... den lille astronauten inni der som trykker på knapper og drar i spaker og gjør mora elendig... :)

Men fryktelig slisomt med søvnen.. jeg har det sånn rundt månedsskiftene hver gang.. merkelig..

Jeg har bechterew som du og sliter med det samme. Forrige svangerskap var grusomt med tanke på nattesøvn. Jeg ble heller ikke bedre under svangerskapet. Jeg fikk da beskjed om å ta kontakt med fysio, manuellterapeut, kiropraktor før jeg var tre mnd på vei neste gang. Jeg har nå fått henvisning til manuellterapeut. Jeg gikk forrige gang til kiropraktor og manuell terapeut.
Det er nok lurt om du tar kontakt med fysio eller noe lignende for å holde det i sjakk :)

lykke til og håper du slipper store smerter, men får et fantastisk svangerskap :)

Back
Topp