Wannebe
Glad i forumet
Å bli gravid var ikke 100% planlagt akkurat nå, men var selvfølgelig klar over at muligheten var stor. Hvertfall siden vi ikke hadde brukt prevansjon på 1 1/2år. Men når realiteten kom, blei jeg kjempe glad og samboeren min ikke fult så glad.. det virker sånn i hvertfall.
Jeg tok 3 positivetester i november, jeg sjeleglad. Samboer sin eneste kommentar var at han trodde ikke på det før jeg hadde vært hos legen.
Så skulle vi fortelle foreldre og næremste familie. Jeg tenkte kanskje han ville ta på seg den jobben til sin side, men nei da.. Det var det JEG som endte opp med å fortelle det.
Mine venninner fikk vite det ganske tidlig, mens JEG fortalte det til kompisene hans kanskje for 1 mnd siden.
Jeg var på tidlig ul i uke 12, så jeg sendte han et bilde. Jeg var kjempe glad! Han svarte ved å sende med et spørsmål om hva det var for noe...
Han snakker ikke om babyen om han gleder seg eller ikke, han tar ikke på magen.
r ikke når jeg sier jeg kjenner liv. Trodde oul skulle endre alt, det å se babyen. Hmmmm...
Noen tips til hvordan jeg skal forholde meg til dette?
Jeg tok 3 positivetester i november, jeg sjeleglad. Samboer sin eneste kommentar var at han trodde ikke på det før jeg hadde vært hos legen.
Så skulle vi fortelle foreldre og næremste familie. Jeg tenkte kanskje han ville ta på seg den jobben til sin side, men nei da.. Det var det JEG som endte opp med å fortelle det.
Mine venninner fikk vite det ganske tidlig, mens JEG fortalte det til kompisene hans kanskje for 1 mnd siden.
Jeg var på tidlig ul i uke 12, så jeg sendte han et bilde. Jeg var kjempe glad! Han svarte ved å sende med et spørsmål om hva det var for noe...
Han snakker ikke om babyen om han gleder seg eller ikke, han tar ikke på magen.
r ikke når jeg sier jeg kjenner liv. Trodde oul skulle endre alt, det å se babyen. Hmmmm... Noen tips til hvordan jeg skal forholde meg til dette?