Forstår ikke dette!

Tamera1985

Betatt av forumet
Dette er mitt 2 svangerskap, og allerde er det så mye som er forskjellig. Jeg er fullstendig klar over at alle svangerskap ikke er like, men begynner å bli beskymret.
Greit nok at jeg er litt dårlig og kvalm, uansett om jeg ikke hadde noen sånne symptomer sist, men det er så rart.
Som i natt f.eks... Våknet av at jeg hadde vondt i magen ( jeg lå på magen), var omtrent som jeg hadde det da jeg var høygravid sist, det virket som en stor ball i magen... Pluss at jeg har hatt rare stikke smerter sånn i ny og ne, krampe, og nå er det som om jeg skulle hatt en klump i halsen, bare at den sitter mye lengre nede, omtrent mitt mellom slutten på ribbebeina... har ikke hatt noen form for blødniner, og jeg er 8 uker i dag...
Vet dette er litt rotete innlegg, men klarer ikke forklare det bedre... Har bare en følelse liksom... skal til turnuslege i morgen, men har ikke mye troen på turnusleger... arh.....

Snakket med legevakten, skal inn dit kl 3... for se hva de sier...

uff! Rart at det er sånn! :/ Luft som har satt seg godt fast? hmm! 

Håper du finner ut av noe med turnuslegen.. hvis du ikke føler deg komfortabel med svaret, så ber du om en annen leges mening! :)

har du vært hos legevakten nå?? hvordan gikk det?

Jeg har ingen anelse på hva det kan være! Håper legene kan gi deg et godt svar :)

Det høres ut som gallestein! Og det er helt for j******* vondt! Jeg hadde det sist da jeg gikk gravid (det var ikke første gangen så jeg visste hva det var), men man er  jo ekstra utsatt for det når man er gravid.

Håper alt er bra med deg og babyen! :-)

Back
Topp