Forstår ikke det nye forumet... Hjelp?

LuckyMom

Venn av forumet
Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg får tickerene mine tilbake og hvordan jeg kan endre det uten at det bare blir en haug med tekst...? :/

Jeg likte ikke dette nye foreløpig, fatter ingenting, hehe... :P Er litt tilbake jeg da ser dere *lol*

Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg får tickerene mine tilbake og hvordan jeg kan endre det uten at det bare blir en haug med tekst...? :/

Jeg likte ikke dette nye foreløpig, fatter ingenting, hehe... :p Er litt tilbake jeg da ser dere *lol*

Vet du at jeg tror kanskje du må skaffe deg en annen type ticker.. Mine kom ihvertfall opp automatisk sånn som de skal gjøre.. Men det kan være at enkelte typer tickere ikke fungerer i dette forumet..

Synes dette forumet er helt fantastisk jeg:) Du kommer nok fort inn i det:) Bare å prøve seg frem litt:)

Prøv å endre på kodene, slik at URL og IMG er med små bokstaver?
Eller lag ny hvis det ikke hjelper. =)

Min kom automatisk opp... men den stemmer vist ikke med det jeg ser å det dere ser :P
Men prøv å lag en ny ;)

Du må trykk å prøv dæ fram, så e æ sekker på at du kjæms t å lik forumet etter hvert :)

Ja, enig med Tuppeline. Jeg blir mer og mer glad i den nye utformingen her inne =)

Vi er jo akkurat som barn, liker rutiner!! Så du kommer nok fort inn i det bare du tør å prøve og leke litt :)
Jeg liker dette forumet mye bedre, lettere å ha oversikt!! Er noen småting som kunne fungert bedre, men de er små;)!

Back
Topp