Forstår du ordet...

*Meya*

Elsker forumet
Strømadapter eller strømforsyning? 

En adapter ær væl det som man sætter i kontakten så att sladden ska passa? Tex som man ænvænder om man åker utomlands dær deras kontaktuttag ser annorlunda ut??

Strømforsyning??

Ge mig ett sammanhæng så kanske vi kan gissa oss till det ;)

Jepp. Litt fordeler har man av å være sammen med en nerd :P

Trenger vel ikke være sammen med en nerd for å skjønne de ordene. Det er da to helt vanlige ord.

Kleo79 skrev:
Trenger vel ikke være sammen med en nerd for å skjønne de ordene. Det er da to helt vanlige ord.

Jeg opplever veldig ofte at folk ikke skjønner hva jeg snakker om. Noen har til og med gått ut og tatt ut sikringen...

Kleo79 skrev:

Eier av en gutt med huleboer skrev:

Kleo79 skrev:

ja det gjør jeg. Heldigvis... :-D

Kleo79 skrev:

Sign.

*Meya* skrev:

Kleo79 skrev:

Jeg opplever veldig ofte at folk ikke skjønner hva jeg snakker om. Noen har til og med gått ut og tatt ut sikringen...

Mitt inntrykk er at folk generelt er idioter, så det er ikke så rart.

*Meya* skrev:

Kleo79 skrev:

tror det har mer med at folk er i en stressa situasjon , regner med at folk som ringer deg vedr. slike problemer allerede er irriterte fordi internettet ikke fungerer, pluss at det sjelden er gratis å ringe til kundeservice.

Skaff seg hustelefon da, da koster det 36 øre pr minutt... Hvis ikke er det jo alt fra 99 øre til 2,99 kroner liksom, siden mobiloperatørene tar seg godt betalt for det.

Men når man etter gjentatte forsøk forsøker forklare, og folk enda ikke skjønner... Da er det ikke stress pga prisen.

*Meya* skrev:
Skaff seg hustelefon da, da koster det 36 øre pr minutt... Hvis ikke er det jo alt fra 99 øre til 2,99 kroner liksom, siden mobiloperatørene tar seg godt betalt for det.

Men når man etter gjentatte forsøk forsøker forklare, og folk enda ikke skjønner... Da er det ikke stress pga prisen.

jeg er av typen som utvikler hjerneskade når jeg skal snakke med folk som kan noe... er nesten så jeg mister evnen til å gå og får ordforrådet til en  sent utviklet 2 åring. med en gang jeg legger på blir jeg meg selv igjen og står da en time å slår hodet i veggen

*Meya* skrev:
Strømadapter eller strømforsyning? 

Jepp :) har jo en liten utdanning hvor vi bruker disse ordene jevnlig, så da må man ha tunga beint i munnen ;)

Eier av en gutt med huleboer skrev:

Kleo79 skrev:

Kleo79 skrev:

Back
Topp