forstår du det, odin??

charlieb

Elsker forumet
må bare fortelle en morsom episode fra i natt.[:)]
jenten vår på 4 år pleier og komme inn i vår seng iløpet av natten,og når odin våknet for mat i natt, våknet hun osgå..
så gav eg odin mat og krøp oppi sengen igjen, og hun står fortsatt med sengen hans og ser på han. Odin sutret litt så sier hun til han:
Du mååå sove no Odin, ellers blir du så skrikete imorgen. du forstår vell det lille venn?sant du forstår Odin??[:D][:D][:D]hun er nå søt da!!
hun fanger opp myyye vi sier, for vi sier at hun må legge seg ned og sovne igjen ellers blir hun trøtt dagen etter.

ORIGINAL: Maryan84

hehe.. så herlig[:D]

hehe... nydelig... sånn har Wilhelm også vært noen ganger... Sitter å prater og pludrer med Theodor, nå må du sove Theodor, du e trøtt no, ikke grin da vennen her e tutten din osv... også tror han at han forstår hva han sier også oversetter han til meg.. hehe... han sir han har lyst på pupp, han sir han e trøtt og vil sove... osv... de er så søte.

ORIGINAL: titath

hehe... nydelig... sånn har Wilhelm også vært noen ganger... Sitter å prater og pludrer med Theodor, nå må du sove Theodor, du e trøtt no, ikke grin da vennen her e tutten din osv... også tror han at han forstår hva han sier også oversetter han til meg.. hehe... han sir han har lyst på pupp, han sir han e trøtt og vil sove... osv... de er så søte.

hehe...akkurat sånn maria holder på, viss eg sier; nei, maria, den kan ikkje odin få. så svarer hun; han SA jo at han ville han den då,mamma!!![:D][:D]

Hehe,så herlig[:D]

Back
Topp