Forstå det den som kan...

Lissmora

Glad i forumet
Vittig... Jeg lager en tråd om at jeg ikke synes Kristian Valen er morsom, og den blir slettet etter 5 svar, p.g.a. "hetsing mot offentlig person".

Men en 8-siders tråd om hvor dum/stygg/falsk osv. Tone Damli Aaberge er (evt. ikke er), det er helt greit! [8|]

JEG FORSTÅR DET BARE IKKE!! HVOR JÆVLIG VANSKELIG KAN DET VÆRE Å VÆRE KONSEKVENTE, MODDER???

Haha, er det mulig[:-][8|]

jeg fikk en tråd slettet i forrige uke en gang, men fikk ikke mail om hvorfor[8|]
konsekvente er de hvertfall ikke!!

ORIGINAL: DnbMor

ja si det. sikkert en valen fan som ble fornærmet[;)]

Ikke at jeg er Tone Damli-fan, men jeg synes faktisk den tråden er langt over streken, og egentlig ganske så patetisk.
Kanskje jeg skulle rapportere den, da? [8|]

Jeg er helt enig, de er utrolig inkonsekvent. Både når det gjelder dette og flytting av tråder...

Hahahahaha!!! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

OMG!!! Kristian Valen ER moddis for BV!!![:-]

ORIGINAL: *Tammis*

La merke til den selv.. syntes dem også burde ha vært slettet. På en annen side så syntes jeg tråder som omhandler offentlige personer skal få stå, selv om de er negative. Står jo negative ting om dem i Se og Hør også.

Men hvorfor lage en egen tråd om det?? Rapporter nå heller tråden da. Eller send en PM til moderatoren som har vakt i dag. [;)]

Til informasjon så har jeg rapportert den. Men tråden får likevel stå, den. Jaja.

Jeg VISSTE at Kristian Valen er modde på BV. Der har vi forklaringa på hvordan han kan ha råd til en leilighet i 30-millionersklassen i LA! [>:]

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

OMG!!! Kristian Valen ER moddis for BV!!![:-]

[:o][:o][:o]
sikkert derfor!

Back
Topp