Forslag?

Trin

Forumet er livet
Jeg er ikke "offisielt medlem av hobbyforumet", men jeg syns det er gøy og pusle litt med saks og papir.
Nå skal jeg lage bryllupsinvitasjoner - er det noen som har noen forslag?
Må ikke vær supervanskelig, jeg er litt nybegynner på dette!
Vil gjerne ha med noe mer perler og røde roser. [:)]

Du kan for eksempel kjøpe tykk kartong med fint mønster, brett så du får kort. Forsiden: Langs høyre kant (der bretten er) kan du lime på en rad med perler (eller du kan tre fine perler på en snor og knyte rundt kortet slik at de danner ei loddrett stripe langs høyre kant på utsiden) Nede i venstre hjørne kan du lime på røde blomster/roser. Blir fin effekt om du bruker slike limputer som får blomstene til å stikke litt ut fra kortet. Så kan du kjøpe slike klistermerker som det står invitasjon på (finnes både i gull og i sølv). Selve invitasjonen (teksten) kan du skrive med pen skrift på data og printe ut på fint papir (gjerne vellum med enkelt fint mønster) og feste den inni kortet med fotohjørner (disse får man jo også i mange farger og mønstre). Det er også stilig om dere finner et fint bilde av dere selv og limer inni på motsatt side av invitasjonen.

Håper du skjønte hva jeg mente, for har ikke mulighet nå til å lage et eksempel for å vise... Men kanskje noen andre kan?

Hørtes kjempefint ut! [:)] Spesielt det med bilde av dere selv. Blir litt ekstra koselig og personlig da. Vi hadde hjerter og litt forskjellige pene papirer og sløyfe slik babyT? beskriver. [:)] Fins massemassemassemasse kjekke bryllupstemapapirer!

Men du? Dette er faaaarlig! Man blir nemlig hekta. I dag hentet jeg en pakke med papirer fra Bikuben og mannen så skeptisk på dem og sa "var det de som kostet 500 kr?!"). Eh... Men etterpå kikket han på dem og syns de var veldig fine da... [;)] 

Jeg har forresten quickutz tang med to ulike hjerteformer og litt sånt hvis du vil jeg skal trykke opp noen til deg. [:D]

Takk for tips, begge to [:)]
Må ta meg en tur på Panduro og handle inn skjønner jeg! [:)]

Maur; hvor store blir hjertene?
Sender seg selvsagt kartong osv. Tusen takk for tilbudet! [:)]

Dette er ca. 3x3,5 cm
 Dette er 5 cm langt og 2,5 cm bredt sånn cirka

Kan sende deg et par eksempler i posten hvis du vil vettu!

(håper det er greit for Tilden at jeg lånte bildene fra siden hennes)

Åh ja - det hadde vært supert!
Må jo snart komme i gang nå. [:)]

Back
Topp