mammabella
storesøster og lillebror :-)
Noe anna æ kan tisse i enn urinprøveglass å ta med tell jordmor? ska t jordmor i mårra kl 11 ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krydderkrukke om den er vasket skinnende ren nedi tror jeg går braNoe anna æ kan tisse i enn urinprøveglass å ta med tell jordmor? ska t jordmor i mårra kl 11 ;-)
Ok takk ;-) håpe d funke hos de sure gamle kjærringen her ute ;-) satse på d!Syltetøyglass, tomatpure osv osv. Bare kok det i kveld
Eg hadde i tomatpureglass første kontrollen, hun på legekontoret bare lo, og sa at det var helt typisk for førstegangsmødre på første kontrollOk takk ;-) håpe d funke hos de sure gamle kjærringen her ute ;-) satse på d!
Jeg hadde første urinprøven i et rengjort peanøttsmørglass... Etter det har jeg fått et nytt (ordentlig) prøveglass hver gang jeg har levert prøven
Hehe... har kokt ett tomatpuré glass ;-) bruke å få nytt hver gang av de unge på legekontoret. . Men de eldre gir aldri å æ glemte å spørre ;-)
Hehe... har kokt ett tomatpuré glass ;-) bruke å få nytt hver gang av de unge på legekontoret. . Men de eldre gir aldri å æ glemte å spørre ;-)
Fikk nytthos jordmor også- med beholder til og:-
d!:- var kjekk! Hun så seg sikkert lei på at jeg puttet det i en sånn zip-it pose hver gang... Mitt problem er at de rørene blir jo bare smalere og smalere for hver gang jeg får de... Mye bedre treffsikkerhet på peanøttsmørglasset