forslag?

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Noe anna æ kan tisse i enn urinprøveglass å ta med tell jordmor? :-p ska t jordmor i mårra kl 11 ;-)

Jeg hadde første urinprøven i et rengjort peanøttsmørglass... Etter det har jeg fått et nytt (ordentlig) prøveglass hver gang jeg har levert prøven ;)

Jeg hadde første urinprøven i et rengjort peanøttsmørglass... Etter det har jeg fått et nytt (ordentlig) prøveglass hver gang jeg har levert prøven ;)

Får aldri nye jeg :P Bare leverer fra meg...kanskje et tips å levere i peanøttsmørglass neste gang? ;)

Hehe... har kokt ett tomatpuré glass ;-) bruke å få nytt hver gang av de unge på legekontoret. . Men de eldre gir aldri å æ glemte å spørre ;-)

Hehe... har kokt ett tomatpuré glass ;-) bruke å få nytt hver gang av de unge på legekontoret. . Men de eldre gir aldri å æ glemte å spørre ;-)

Fikk nytt hos jordmor også- med beholder til og med! Den var kjekk! Hun så seg sikkert lei på at jeg puttet det i en sånn zip-it pose hver gang... Mitt problem er at de rørene blir jo bare smalere og smalere for hver gang jeg får de... Mye bedre treffsikkerhet på peanøttsmørglasset :P

Fikk nytthos jordmor også- med beholder til og:-
d!:- var kjekk! Hun så seg sikkert lei på at jeg puttet det i en sånn zip-it pose hver gang... Mitt problem er at de rørene blir jo bare smalere og smalere for hver gang jeg får de... Mye bedre treffsikkerhet på peanøttsmørglasset :p

Haha! Gaml i skranken så litt skjeivt på mæ når æ leverte å va snar å gi mæ nytt t neste gang...
:-p æ levere alltid med litt papir rundt å i dn plaspose ;-)

Back
Topp