Forslag?

Jeg er også 100 % sykmeldt, og det trengs med en aktiv kar på 2 1/2 som kommer hjem på ettermiddagen :)

Bruker dagene på å lese bøker, sover/hviler litt midt på dagen nesten hver dag pga dårlig søvn, og så har jeg tatt opp strikking :) Strikking er mye gøyere enn jeg husket fra da jeg var ungdom og jeg trodde ikke engang jeg husket hvordan jeg skulle strikke, men det gikk jo lett som en lek :) Kjempeartig.

 


Moira skrev:
Sover til rundt 10, prøver å rydde litt de dagene bekkenet er i form til det. Ser på tv, vasker klær, ser mer tv, surfer, hekler litt...

Men ja - jeg er LEI av vinter og snø! Vil ut å røre på skrotten igjen!!


Ja, er sykt lei vinter å kulde. Har lyst på sommer og varme:-) Godt at lillemann kommer på våren/sommeren:-) Å ja, det går mye i TV og surfing...hehe... Hekling og håndarbeid er noe jeg aldri har gjort:-)men kan vel være noe en kan teste ut:-)
 
Jeg vet ikke hvem du er, hehe :) Men kjenner nok igjen deg når jeg ser deg, kommer i kveld :)

Lollimoi skrev:
Ja, er nok det:-)så da vet jeg hvem du er:-)du kommer ikveld eller?:-)

Tobittesmå :) skrev:


Lollimoi skrev:
Er du på bassengtrening i fossegrenda?mandag og fredag eller?:-)

Tobittesmå :) skrev:
Jeg kan jo fortelle hva jeg gjør om dagene, er også 100% sykmeldt og kjeder meg ikke så langt.
Går på bassengtrening to ganger i uka, trening av bekkenmuskulatur med fysioterapaut, det fins ikke et slikt tilbud der du bor også?
Ellers leser jeg bøker om tvillinger( det fins mange koslige bøker på bibliotek om svangerskap og ellers lydbøker og filmer) skriver svangerskapsdagbok, strikker babyteppe, planlegger og gjør innkjøp til babyene, går på cafe med venninner, inviterer venninner på frokost eller lunsj, tar en tur innom jobb, gjør husarbeid og ellers slapper av. Jeg rører meg mest mulig nå som jeg kan, men merker allerede at jeg blir fortere sliten så å slenge seg ned i sofaen med litt "dritttv" eller pcn og en kopp te eller litt sjokolade er også deilig   




Ja  Du også?




 
Back
Topp