Forslag?

Lollimoi

Betatt av forumet
Noen her inne som har noen forslag på hva man kan gjøre på dagtid? Har bekkenløsning og er 100% sykmeldt. Kjeder meg her jeg sitter....

Dessverre, sliter med det samme :( Har lest en god del bøker i det siste, men er ganske så lei av det nå. barnerommet er klart og har kjøpt inn alt som trengs. Bør helst holde meg unna butikkene nå, går altfor mange penger... Kunne ønske jeg var flink i håndarbeid og kunne lage noe til småen ;)

Har ikke bekkenløsning så kan nok finne på mer enn deg, men er så dårlig vær ute og mye is på veien, så tørr ikke bevege meg for mye utenfor og har ikke bil på dagtid...

Her går dagene egentlig unna selv om jeg ikke gjør så mye, men nå sover jeg et par timer midt på dagen! Ellers blir det litt husarbeid, bøker, surfer litt og småspising

Hvis dere ikke har lest "Reisen hjem", anbefales den på det sterkeste! En av de beste bøkene jeg har lest, selv om den er grusom og trist.

Selv om dagene går fort, synes jeg svangerskapet snegler seg avsted.

her går det i håndarbeid, husarbeid, pc, spising og jobbing. Er bare 50% sykemeldt da, og det er nok å gjøre på jobb, så har ikke helt fri de dagene jeg er hjemme.

Ja, som regel går dagene av seg selv...har egentlig masse som skulle ha blitt gjort, men som man ikke har krefter til. Må spare krefter fram til henting av 2åringen i bhg og middagen etter det:-).men det er noen dager der man bare sitter å tenker at det hadde vært så gøy å gjort noe annet enn å bare sitte i sofaen, surfe, se tv og lese bok:-) men skal sjekke opp den boka...liker jo å lese:-) Og ja, butikker kan jeg ikke gå i for da er pengene borte, skal ikke mange timene til før man har brukt en formue(og det da på bare unødvendige ting);-)

Men takk for forslag:-)bare det å få svar på innlegget og svare tilbake tar jo noen sekunder av dagen:-)hehe...

Ja kjenner til det om å spare krefter til barna skal hentes (her er det 2 stk) og lage middag. Jeg har nå innsett at det er en grunn til at jeg må være 100 % sykmeldt, for jeg er helt utslitt innen den tid jeg har fått barna i seng. Og det selv om jeg bare har meg selv å tenke på hele dagen! På denne tiden av året jobber mannen døgnet rundt også, så det meste av hus, hjem og barn faller på meg.

Håper på litt mer energi snart, slik at jeg kan bake litt!

Fitness skrev:
Ja kjenner til det om å spare krefter til barna skal hentes (her er det 2 stk) og lage middag. Jeg har nå innsett at det er en grunn til at jeg må være 100 % sykmeldt, for jeg er helt utslitt innen den tid jeg har fått barna i seng. Og det selv om jeg bare har meg selv å tenke på hele dagen! På denne tiden av året jobber mannen døgnet rundt også, så det meste av hus, hjem og barn faller på meg.

Litt energi hadde vært tingen:-) Etter jeg kom til uke 26 har trettheten bare kommet sigende tilbake...å da skal det ikke mye til før hormonene styrer heller:-P Så sånn sett hadde det vært veldig greit å vært alene, men veldig greit å ha noen som hjelper til med barna på ettermiddagen før sengetid, selv om han er litt av en mammadalt:-)hehe..

Lollimoi skrev:

Fitness skrev:

Litt energi hadde vært tingen:-) Etter jeg kom til uke 26 har trettheten bare kommet sigende tilbake...å da skal det ikke mye til før hormonene styrer heller:-P Så sånn sett hadde det vært veldig greit å vært alene, men veldig greit å ha noen som hjelper til med barna på ettermiddagen før sengetid, selv om han er litt av en mammadalt:-)hehe..

hehe, ja den minste vår er også en skikkelig mammadalt! Særlig når han er trøtt og sliten, og det er han som regel etter endt dag i barnehagen. Så jeg må virkelig presse frem alt jeg har av energi og overskudd til dette, for han har mildt sagt veldig kort lunte når han kommer hjem ;-) Jeg har heldigvis ordnet middagen klar før jeg henter dem, så han slipper å vente på middagen for det tror jeg hadde vært litt av et lurveleven..... ;-)

Nå er middagen straks klar, så da får jeg snart hente mine to håpefulle!

Ellers et tips til: Er du/dere på wordfeud så kan dere legge meg til, er jo et tidsfordriv det også :-) Mitt nick er Frustrert_Frue       

MIddagen er strax klar her også:-)skal legge deg til jeg:-)hehe...

Lollimoi skrev:
MIddagen er strax klar her også:-)skal legge deg til jeg:-)hehe...

Bra!

Har ikke barn fra før så her går jeg bare og venter ;) Er sef alltid en del husarbeid å gjøre, men begynner å bli ganske så lei det nå... Mannen kommer ikke hjem fra jobb før i 6-7 om dagen, så lenge å vente på. Sover lenge om morgenen, pluss gjerne en lur på dagen (blitt utrolig trøtt igjen), så mye av dagen går vekk til ingenting ;) Så føler egentlig jeg burde gjort en del mer, men orker ikke tanken på å gjøre for mye uasnett :p

Takk for tips av bok forresten, skal se på den :)

Nå jobber jeg fortsatt 100%, så har 0 overskudd når jeg kommer hjem om dagen...

MEN hadde jeg vært sykemeldt skulle jeg ha benytta tida til å laga meg et fotoalbum! Har satt meg et mål om å få laga et med alle bildene våre før nestemann kommer.
Har jo sikkert 1000 vis av bilder på pc'n...

Jeg kan jo fortelle hva jeg gjør om dagene, er også 100% sykmeldt og kjeder meg ikke så langt.
Går på bassengtrening to ganger i uka, trening av bekkenmuskulatur med fysioterapaut, det fins ikke et slikt tilbud der du bor også?
Ellers leser jeg bøker om tvillinger( det fins mange koslige bøker på bibliotek om svangerskap og ellers lydbøker og filmer) skriver svangerskapsdagbok, strikker babyteppe, planlegger og gjør innkjøp til babyene, går på cafe med venninner, inviterer venninner på frokost eller lunsj, tar en tur innom jobb, gjør husarbeid og ellers slapper av. Jeg rører meg mest mulig nå som jeg kan, men merker allerede at jeg blir fortere sliten så å slenge seg ned i sofaen med litt "dritttv" eller pcn og en kopp te eller litt sjokolade er også deilig   

Er du på bassengtrening i fossegrenda?mandag og fredag eller?:-)

Tobittesmå :) skrev:
Jeg kan jo fortelle hva jeg gjør om dagene, er også 100% sykmeldt og kjeder meg ikke så langt.
Går på bassengtrening to ganger i uka, trening av bekkenmuskulatur med fysioterapaut, det fins ikke et slikt tilbud der du bor også?
Ellers leser jeg bøker om tvillinger( det fins mange koslige bøker på bibliotek om svangerskap og ellers lydbøker og filmer) skriver svangerskapsdagbok, strikker babyteppe, planlegger og gjør innkjøp til babyene, går på cafe med venninner, inviterer venninner på frokost eller lunsj, tar en tur innom jobb, gjør husarbeid og ellers slapper av. Jeg rører meg mest mulig nå som jeg kan, men merker allerede at jeg blir fortere sliten så å slenge seg ned i sofaen med litt "dritttv" eller pcn og en kopp te eller litt sjokolade er også deilig   

Lollimoi skrev:

Ja  Du også?

Ja, er nok det:-)så da vet jeg hvem du er:-)du kommer ikveld eller?:-)

Lollimoi skrev:

Ja  Du også?

Sover til rundt 10, prøver å rydde litt de dagene bekkenet er i form til det. Ser på tv, vasker klær, ser mer tv, surfer, hekler litt...

Men ja - jeg er LEI av vinter og snø! Vil ut å røre på skrotten igjen!!

Lydbøker!

Back
Topp