Forslag?

Jaybird

Gift med forumet
Noen som har noe forslag til film i kveld? Vet ikke helt hva jeg vil se. Men ikke noe klissete eller fjortissgreier=P. Ikke grøssegreier heller. men gjerne noe action-morsomt-drama-thriller-er ikke så kresen.[:D]

Noen gode forslag?[8D]

Prince of Persia var ganske bra[:D]

Tenkte faktisk på den. Men vil se den på kino, så det må bli en annen dag [:D]. Great minds think alike=P

Hva med Kick-Ass da? Hadde sansen for den.
Men den går vel kanskje fortsatt på kino også.

Prince of Persia var for øvrig ganske ålreit.

Kjenner at jeg ikke er sånn superkreativ på forslagssida i dag [8D]

Hangover... [:)]

Ente opp med Menn som stirrer på geiter... Sambo ville visst veldig gjerne se den. ca. 2 timer med en film som egentlig ikke handlet om noe. Skjønte ingenting. Men plottet var at George Clooney hadde telekinetiske evner (eller noe), men de hadde han misetet da han hadde brukt evnene sine til noe ondt (stirre en sau til døde). Så var det noen greier om kreft. Og at alle var jedi-er... Deriblant Ewan MacGregor som faktisk spiler en jedi i star wars.

Det er to timer av livet mitt jeg aldri får tilbake...

Har sett'n (litt sånn halvveis, mens jeg egentlig satt og styra med pc'en).
Ikke sånn overmåtes begeistra, jeg heller.

Du har jo fortsatt tid til mer film, da (om du ikke er som meg og sovner på sofaen rundt halv elleve)

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Har sett'n (litt sånn halvveis, mens jeg egentlig satt og styra med pc'en).
Ikke sånn overmåtes begeistra, jeg heller.

Du har jo fortsatt tid til mer film, da (om du ikke er som meg og sovner på sofaen rundt halv elleve)

Hehe. Har blitt lurt med på bytur. Så ikke noe mer film i dag^_^. Men ender vel opp med å sovne på vorse=P

God tur ut, da!
Du skal se at øynene holder seg oppe, om selskapet er livlig nok [:D]

Kanskje litt sent men Knocked up syns jeg var bra [:D] Mer komedie da [;)]

ORIGINAL: Maanestråle

Kanskje litt sent men Knocked up syns jeg var bra [:D] Mer komedie da [;)]

Den er kjempe bra=). hihi.

Back
Topp