Forslag ?

linnh85

Glad i forumet
Æ treng sårt hjelp til guttenavn.. Vi hadde jo bestemt navnet til den lille, men siden d plutselig e en liten gutt, så har vi kun få guttenavn å gå etter [8|]
Hjelp oss ? [:)]

vi er helt blanke selv.. så kan godt få høre hva dere jenter syns er pene navn.

selv liker jeg marcus..

Vi har jo bestemt oss for Aron Leander[:)] Men andre alternativer vi hadde var Ludvik, Sebastian, Benjamin, William, Adrian eller Arian[:)] Noah syns jeg også er fint, men blir for populært for min smak.. Theodor er litt søtt[:)]

Vi har tenkt på :

Niilas Johan
Eirik Johan
Adrian Johan

men d e kun di.... [8|] Johan har æ løst skal være me siden d e oppkalling etter min kjære herlige pappa <3 [:)]

Adrian eller Noah skulle denne hete om det ble gutt!
Mio, Kasper, Caspian, Mats, Niklas, Håvar, David, Aleksander, Mattis, Martin, Theo, Thomas...

Gjør det enkelt da og kall han Johan etter far din ;) Det må være den største ære[;)]

Hihi ^^ Nææi, vi hadde løst på to navn, å Johan va bare mellomnavnet til pappa.. så d ønske æ til dne lille også ;) hehe

ORIGINAL: Nemisis

Matheo & Leon synes jeg er fine navn da[:)]

Signerer!

sønnen vår skal hete Leon.

Det sto mellom Sebastian, Leon og Matheo faktisk [:)]

jeg ville også ha pappa sitt navn som mellomnavn, men ingen av navnene passet. siden navnet hans var veldig norskt.
men vi beholder etternavnet, slik at det går i arv.
det er en ære i seg selv, med tanke på at jeg egentlig skulle hatt min samboers navn når vi gifter oss.

mange fine navn nevnt her ja[:D]

her en noen til:

Lucas, nicholaos, nathaniel[:D]

Back
Topp