Forslag til utdrikningslag

*Isabella*

Forelsket i forumet
Noen som har forslag til hva en kan gjøre i et utdrikkningslag?

spa sier jeg bare! :D

er ikke fan av å dumme ut brude, syns heller det burde være en dag som bruden husker som den beste dagen! :) 
hva med å samles først å drikke vin, spise ost og kjeks. så dra på spa sammen og ta en enkel behandling . så drikke mer vin etterpå :P

~Tinkerbell~ skrev:
spa sier jeg bare! :D

er ikke fan av å dumme ut brude, syns heller det burde være en dag som bruden husker som den beste dagen! :) 
hva med å samles først å drikke vin, spise ost og kjeks. så dra på spa sammen og ta en enkel behandling . så drikke mer vin etterpå :P

Hørtes herlig ut, men tror det vil bli litt dyrt for noen av de som skal være med.
Jeg er heller ikke for det og drite ut bruden. dette skal være en uforglemmelig dag, ikke en dag hun skal sjemmes over.

om dere ringer til et spa har de som regel gruppe pris, og da blir det ikke mye pr. person :) 
eller kommer det jo helt an på bruden (hvilken type det er) vet ei som ble tatt med på telt-tur ved et fjellvann der de koste seg med mat og god drikke. falt i god jord det også ;) 

Vi lagde rebus og hengte opp små dikt og hint rundt i bygda her.. Hadde det veldig moro med å dikte og styre ang dette :D hahaha
Delte oss opp og stod og venta på hver post ho kom til.. og når ho var dratt til neste post, så dro vi forbi den og til neste igjen.. (altså annen hver post på oss, og annen hver post på den andre gruppa)

På postene fikk hun ting hun trengte i løpet av dagen.. Røyk, lighter, drikke, padleårer, våtdrakt, gummubåt, pumpe, lunsj handleliste hehe osv..

Så var vi og handla lunsj, og spiste litt før vi tok turen ut i 2 manns gummibåter og kapprodde i otra (elva her) Bruden synes det var så moro, så ho spurte om vi ikke kunne gjøre det igjen en annen dag :P hahaha

På kvelden grilla vi og hadde drinker og karaoke og mimring osv :D

Blei et billig men minnerikt utrikningslag(ikke alle som hadde så god råd så vi tok veldig hensyn til det). Alt blei filma så ho fikk filmen :D

Gjorde litt andre ting også, og vekka ho hjemme med frokost og en liste med 20 ting som ho fikk en halvtime på å pakke... helt usakelige ting, men noen av tinga fikk ho brukt for.. skrujern, tau, plankebit, vinåpner osv hehehe Skrujernet var blan annet til å få løs røyken som vi hadde pakka inn og skrudd opp på en stolpe, så hadde ho ikke pakka den så hadde ho ikke fått røyken løs :P høhø

Jeg synes ameriaknske bridalshowers er mye morsommere (hadde en lignende selv).
Er en hel masse leker man kan finne på der:

* Dele opp i to lag og se hvem som lager den fineste brudekjolen ut av toalettpapir.
* Ha et stort lerretsbilde av brudgommen og se hvem som setter nåla nærmest  ansiktet.
* Stille bruden spm om brudgommen og se hvor mye hun egentlig vet om han.

Jeg måtte sette kondom på brudgommen, de hadde laget en quiz der den som svarte feil måtte drikke, og en egen quiz til meg om vennene mine og mannen, jeg fikk fly i småfly, stå i rundkjøring med plakat (bært så tar jeg en knert), tegne karikaturtegninger av fremmede mennesker utenfor et kjøpesenter. Også mener jeg å huske noe om noen ballonger og noe, men det var etter quizen, såeh...

Superchips skrev:
Jeg måtte sette kondom på brudgommen, de hadde laget en quiz der den som svarte feil måtte drikke, og en egen quiz til meg om vennene mine og mannen, jeg fikk fly i småfly, stå i rundkjøring med plakat (bært så tar jeg en knert), tegne karikaturtegninger av fremmede mennesker utenfor et kjøpesenter. Også mener jeg å huske noe om noen ballonger og noe, men det var etter quizen, såeh...

hehe fly i småfly hørtes gøy ut.

da jeg var forlover for bestevenninna mi i fjor starta vi dagen med å troppe opp på trappa hjemme hos henne, her fikk hun beskjed om å pakke div saker som badedrakt, finkjole osv. før vi gikk i bilene og hun fikk forkost og litt å drikke. så kjørte vi til et anlegg vi hadde leid for en stund med zumobryter kostymer, svære boksehansker osv. utrolig morsomt!!! anbefales virkelig! alle ble litt bedre kjent og vi lo godt alle sammen :) etter at vi var ferdige her kjørte vi til et vann med store benker og hadde lunsj ute i det fri. etter lunsjen ble bruden sendt på hudpleiesalong, mens vi andre benyttet sjangsen til å få oss en dusj, ordne ferdig lokale, punsj, lage mat osv. da vi hadde hentet bruden etter hudpleiebehandlingen var det velkomstpunsj og lasagne. vi hadde også ei dame som kom og hadde dildoparty (hun var ikke veldig flink så det falt litt gjennom, men men) så hadde vi pakkelek hvor alle skulle ha med seg en gave til bruden og utifra gaven skulle hun gjette hvem den var fra. veldig vellykket dag alt i alt, og bruden var veldig fornøyd :) (har sikker glemt enkelte ting, men sånn ca slik i alle fall) 

Jeg ble hentet tidlig på morgenen. Fikk tid til å dusje og stelle meg litt før vi dro. De ga meg en motorsykkelhjelm og jeg trodde jeg ble hentet på motorsykkel, men neida jeg måtte sykle et lite stykke. (han som skulle hente meg var blitt syk...)
Så kjørte vi til en venninne og der spiste vi en deilig frokost sammen. Restene ble pakket ned så i hadde mat til lunsj med oss også.
De satte bind for øynene mine og så kjørte vi til byen og der fikk jeg en times massasje (behagelig men også litt vondt :-P) og deretter "dollet" de meg opp i noen merkelige klær og jeg måtte på et kjøpesenter og selge "lodd" der folk kunne vinne en klem, en sang, en vits etc (det værste var rompemassasje, men jeg tålte det og det visste forloveren min!)

Etterpå dro vi hjem til en venninne og drakk og spiste taco og hadde pakkeleken og spørreleker utover kvelden. Deretter dro vi på byen der jeg ble utfordret, først til å synge karaoke på den ene puben og så dro vi på en annen klubb og der skulle jeg danse swing. Jeg kunne jo ingen av delene! (fikk et lite kræsjkurs i swing før vi dro ut da). De kledde meg opp i 50-60 talls klær med en søt kjole og jeg ble pent sminket. De sa jeg måtte bli utkledd litt men at jeg skulle føle meg FIN og det gjorde jeg!

Alle som var med hadde også skrevet en liten hilsen til meg som jeg fikk med meg hjem for å lese dagen etter. Og forloveren min hadde også satt sammen et scrappet album med bilder fra alle vennene mine pluss noen jeg hadde funnet selv. Et herlig minne!

Da venninna mi gifta seg så var hun på spa. Full pakke. Så hadde vi en felles lunsj med rundstykker og pålegg. Etter det kjørte vi gocart, så dro vi å pynta oss litt før vi tok bilder i parken. Bruden hadde ensfarget t-skjorte og vi andre hadde lilla topp på oss. Så dro vi hjem til henne hvor vi hadde dekket opp og pynta mens hun var på spa, så grilla vi og kosa oss utover kvelden.
Tror hun hadde en fin dag, det virka sånn.

Er også litt motstander av å drite ut bruden. Har vært i et sånt utdrikkningslag også.

Et annet jeg var i så dro vi med oss bruden for på hang gliding!! Det var også knall. Det tok så mye tid at det var det vi rakk før vi dro til forloveren å grilla :) Hadde en kjempefin kveld :)

jeg ble vekket hjemme.. gikk i dusjen mens de ordna frokost.. så kjørte forloveren min meg til byen.. fikk pedikyr og lett ryggmassasje (siden jeg skulle drikke på kvelden ville han ikke være for hardhendt..).
Så hentet hun meg - og jeg ble kjørt til et sangstudio, der alle sammen var møtt opp.. jeg ble kledd opp som sykepleier og sang inn en sang.. dro så hjem.. der hadde de disket opp med deilig mat.. så måtte jeg holde dildoparty...
lekte pakkeleken og måtte gjette hvem pakken var fra.. drakk masse..
fikk så utlevert en liten doktorkoffert med kondomer, massasjeolje og kjærlighet på pinne..
for å få penger til drikkevarer på byen måtte jeg selge innholdet..

dro inn over 600 kroner, ble rimelig god og full, spiste en bakt potet på ei hotelltrapp, spydde da jeg kom hjem - og våkna søndag og visste at jeg hadde hatt verdens beste utdrikkingslag

Så mange kjekke utdrikkningslag :)
Begynner jo å glede meg til jeg en gang skal ha det hehe.

Tusen takk for masse tips :)

Back
Topp