Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lisemor_
hehe, håndjern hele dagen! Det gikk jo ut over deg også da [:D][:D][;)]
hørtes jo ut som et veldig koselig og vellykket utrdikkningslag [:)]
ORIGINAL: Lisemor_
ORIGINAL: Mammantjulie
Kommer an på hvor du bor, men i Oslo: karaokestudio.no - musikkvideo. Helt knall [;)]
ja, det hadde vært kuuult! [:)][:)] men det blir litt langt.. kanskje de har det her forresten. hmmmmm *sjekkedetopp*
ORIGINAL: Sonja Borge
Ofte er det hyggelig å gjøre noen aktiviteter som hele jentegjengen kan gjøre sammen. Et felles minne.
Jeg har vært med på utdrikningslag med hesteridning, kanopadling, undervannsrugby og aerobictime. De var heilt topp! Synes paintball også kan være morsomt, men det er alltids en fare for at bruden får noen leie blåmerker, og det er kanskje ikke så pent i brudekjolen. [8|]
ORIGINAL: lille_blomst
jeg arrangerte for søsteren min.
vi hadde fått henne oppover til mamma. der overrasket vi henne på morgenen, så hadde vi først en lang, god frokost alle sammen.
etterpå dro vi på en gård som har opplegg for utd.lag. det varte i ca 4 timer. der ble hun kledd som budeie, og fikk melke kuer, slippe ut kuer, mate lam, kjøre traktor, løfte tømmer med kran osv osv. der fikk vi også et kjempegodt måltid.
etter dette kjørte vi henne på aroma-terapi, mens de andre bada (på et hotell).
vi hadde egentlig mer opplegg men rakk ikke. dagen gikk så fort. vi skulle egentlig til fotograf også, for å ta gruppebilder og bilder av bruden alene (dersom bruden er tøff nok kan en ta undertøysbilder for å gi til brudgommen).
vi avsluttet med grilling og fest hjemme hos meg.
lykke til med planlegging :)