Forslag til utdrikkningslag?

Lisemor_

Forumet er livet
Skal være forlover for ei venninne til sommeren, så tenkte at jeg må begynne å få ting i boks ang utdrikkingsalaget.

Noen som har noen forslag? Hva gjorde dere i ditt utdrikkningslag (dere som er gift)??

[:)][:)][:)]

Når jeg var forlover for venninnen min så fikk jeg svigerinnen hennes til å hente henne på morran,ga henne en konvotlutt å sa hun måtte sette seg på toget inn til Oslo..
Å da var det flere konvolutter hun måtte hente på forskjellige steder inne i oslo,før hun tilslutt havnet på grand hotell hvor jeg satt å ventet på henne..
Der ventet det aromaterapi på henne,når det var over så måtte hun få på seg slør( knall rosa )..Var vel egentlig bare det hun hadde på seg av utstyr..

Når vi var ferdig med aromaterapien så satt alle de andre å ventet ute i baren og så satt vi der litt og hun fikk en pakke av meg,der var det håndhjern som hun måtte gå bundet med til meg hele dagen, å det var ikke bare bare for jeg var høygravid og fløy på do hele tiden..Hihi..

Etter det var vi å spiste luns på fridays,å så bowlet vi..Hun med håndhjern..
Å så var vi å spiste middag og etter det en liten trikketur i oslo..Å til slutt hjem til ei av de som var med, der koste vi oss videre med singstar og god drikke..

hehe, håndjern hele dagen! Det gikk jo ut over deg også da [:D][:D][;)]
hørtes jo ut som et veldig koselig og vellykket utrdikkningslag [:)]

ORIGINAL: Lisemor_

hehe, håndjern hele dagen! Det gikk jo ut over deg også da [:D][:D][;)]
hørtes jo ut som et veldig koselig og vellykket utrdikkningslag [:)]

Jo på en måte gjorde det jo det,men jeg var jo forberet på det..

Var en kjempe hyggelig dag[:)]

ORIGINAL: Mammantjulie

Kommer an på hvor du bor, men i Oslo: karaokestudio.no - musikkvideo. Helt knall [;)]

ja, det hadde vært kuuult! [:)][:)] men det blir litt langt.. kanskje de har det her forresten. hmmmmm *sjekkedetopp*

Der jeg jobber holder sjefen min malerutdrikkningslag. Da skal bruden male et lerret sammtidig som de spiser lunsj og drikker masse! Hun blir vist hvordan hun gjør det av en kunstner. Evig inne fra utdrikikningslaget.

ORIGINAL: Lisemor_

ORIGINAL: Mammantjulie

Kommer an på hvor du bor, men i Oslo: karaokestudio.no - musikkvideo. Helt knall [;)]

ja, det hadde vært kuuult! [:)][:)] men det blir litt langt.. kanskje de har det her forresten. hmmmmm *sjekkedetopp*

Vet at akkurat de bare finnes i Oslo desverre..

Ofte er det hyggelig å gjøre noen aktiviteter som hele jentegjengen kan gjøre sammen. Et felles minne.

Jeg har vært med på utdrikningslag med hesteridning, kanopadling, undervannsrugby og aerobictime. De var heilt topp! Synes paintball også kan være morsomt, men det er alltids en fare for at bruden får noen leie blåmerker, og det er kanskje ikke så pent i brudekjolen. [8|]

ORIGINAL: Sonja Borge

Ofte er det hyggelig å gjøre noen aktiviteter som hele jentegjengen kan gjøre sammen. Et felles minne.

Jeg har vært med på utdrikningslag med hesteridning, kanopadling, undervannsrugby og aerobictime. De var heilt topp! Synes paintball også kan være morsomt, men det er alltids en fare for at bruden får noen leie blåmerker, og det er kanskje ikke så pent i brudekjolen. [8|]

hahaha, det tenkte jeg ikke på.. [:D][:D][:D]

nå blir u-laget 3 uker før bryllupet da.. så mulig de forsvinner før den tid [8D]

men syns dere jeg burde ta hensyn til at ei av de er gravid? på akkurat den "aktivitets-delen" av u-laget er det jo lite som egner seg for gravide. det er ikke ei av de nærmeste venninne heller........ [8D]

oi!! [:-] den kom fort på side 2 igjen , gitt!!  [:D]
hehe.. siste gang jeg dytter. looover!!

da vi hadde for en venninne hadde vi grilling på kvelden og under grillingen fikk hun en "haug" med gaver. Alle som var med hadde med noe som ville minne bruden om en person og en bestemt historie. Når hun åpnet måtte hun fortelle hvem hun trodde gaven var fra og hva historien bak var[:)]

UTROLIG artig!![;)] Ble MYE latter og noen få tårer[;)] 

"gavene" kan jo bare vere tull ikke nødvendig med noe verdi på det, hun venninna mi fikk bl.a en tom grandiosaeska som var godt svidd[;)]

Noen tips ifra meg:

Overrask med skramletog om morgenen....Vekk henne med grytelokk og det dere klarer å få lyd ut av....[;)]
Ta med enkel med god frokost til dere alle. Viktig med en god start på dagen[:D]
Styl henne etter et tema for dagen.
Skjønnhetspleie feks, negler, ansiktsmaske....Osv....
Grilling som lunch.
Innspilling av en låt eller to.
Fotosession for fjasebilder, viktige minner vet du[8D][:D][;)]
En god middag på hennes favoritt sted.
La alle få tid til å gå hjem for å stelle seg litt før kveldens fest dras i gang.

Festen:
Karaoke
Drinker
Jordbær dyppet i sjokloade m/ "champis" og annet snaddder som vi jenter elsker[:D]
Gave utdeling av tullegave/temagaver/ eller lykke til gaver.
GOD musikk! Ha en god samling av typisk jentefest musikk!

Dette er punkter ifra ett utdrikkingslag som jeg arrangerte...Venninnen min elsker å synge, og fikk temaet Diva. Hun ELSKET det![:D]
Jeg synes det er viktig å legge opp et løp som passer den kommende bruden mest mulig. Det skal være hennes drømmedag[:)]

Rettet bare noen skriveleifer[8D]

hmmmm.. her var det mye å hente!!! [:)][:)][:)] hørtes moro ut!!!!
tusen takk!!

ORIGINAL: lille_blomst

jeg arrangerte for søsteren min.
vi hadde fått henne oppover til mamma. der overrasket vi henne på morgenen, så hadde vi først en lang, god frokost alle sammen.
etterpå dro vi på en gård som har opplegg for utd.lag. det varte i ca 4 timer. der ble hun kledd som budeie, og fikk melke kuer, slippe ut kuer, mate lam, kjøre traktor, løfte tømmer med kran osv osv. der fikk vi også et kjempegodt måltid.
etter dette kjørte vi henne på aroma-terapi, mens de andre bada (på et hotell).

vi hadde egentlig mer opplegg men rakk ikke. dagen gikk så fort. vi skulle egentlig til fotograf også, for å ta gruppebilder og bilder av bruden alene (dersom bruden er tøff nok kan en ta undertøysbilder for å gi til brudgommen).

vi avsluttet med grilling og fest hjemme hos meg.

lykke til med planlegging :)

hihi, det hørtes morsomt ut. [:D] var det suksses?
grilling. nammm!!! Men litt skummelt å planlegge hvis ikke været skal holde. [&:]

Back
Topp